• Σχόλιο του χρήστη 'Ψειρούκης Π.' | 21 Δεκεμβρίου 2019, 11:05

    Σε ότι αφορά το συγκεκριμένο άρθρο η άποψη μου είναι είτε να μην γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένους κλάδους αλλά μόνο σε υπαλλήλους που εργάζονται στην αεροναυτιλία (ανεξαρτήτως σχέσης εργασίας, Μόνιμος ή ΙΔΑΧ) και σε εικοσιτετράωρες βάρδιες, είτε να προστεθεί και ο κλάδος ΠΕ/ΤΕ πληροφοριών Πτήσεων (ΑFISO) ο οποίος αποτελεί βασικό πυλώνα της Αεροναυτιλίας. Επιπρόσθετα, λαμβάνοντας υπόψη τις τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα στο άρθρο 34 του Ν.2682/1999 με τα άρθρα 30 και 31 του Ν.4647/2019 σε ότι αφορά τους ΙΔΑΧ υπαλλήλους που υπηρετούν στον κλάδο ΕΕΚ, θα παρακαλούσα πολύ να εξεταστεί και η περίπτωση των ΙΔΑΧ που είναι ενταγμένοι σε άλλους κλάδους Αεροναυτιλίας (ΑΤSEP, AFISO κτλ) και προσφέρουν τις ίδιες υπηρεσίες με τους μόνιμους υπαλλήλους αλλά αμείβονται χαμηλότερα εξαιτίας του άρθρου 34 δ του Ν.2682/1999. Άλλωστε, σύμφωνα με το άρθρο 22 του Συντάγματος της Ελλάδος όλοι οι εργαζόμενοι, ανεξάρτητα από φύλο ή άλλη διάκριση, έχουν δικαίωμα ίσης αμοιβής για παρεχόμενη εργασία ίσης άξιας. Προτείνω να προστεθεί συγκεκριμένη αναφορά είτε στο συγκεκριμένο άρθρο είτε σε νέο άρθρο του νόμου αυτού, προκειμένου επιτέλους να αποκατασταθεί αυτή η αδικία χρόνων όπως πραγματοποιήθηκε για τους υπαλλήλους ΕΕΚ.