• Σχόλιο του χρήστη 'Georgios Kaptsis' | 27 Δεκεμβρίου 2019, 00:18

    Στην παράγραφος 2, εδάφιο (α), αναφέρεται ότι: "2. α) ψ Επισήμανση: Θέτοντας το ως άνω όριο, περιορίζεται η ανάπτυξη των υδάτινων πεδίων και η επιτυχή λειτουργία τους με όρους ελέυθερης αγοράς. Βάσει της διεθνούς πρακτικής τα υδάτινα πεδία αποτέλεσαν το εφαλτήριο εκκίνησης και καθιέρωσης των υδροπλάνων μεταφέροντας χιλιάδες τουρίστες από τα Α/Δ σε γειτονικούς τουριστικούς προορισμούς. Η εν λόγω διάταξη θέτει άνω κατώφλι στη χρήση των υδάτινων πεδίων και στην εμπορική αξιοποίησή τους. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα οι πτήσεις προς/από υδάτινα πεδία να είναι περιορισμένες χωρίς να εξυπηρετούν το σύνολο των ενδιαφερομένων επιβατών. Αν μάλιστα, διατηρηθεί η προτεινόμενη παρ. 1 εδάφιο (γ), τα έξι ζεύγη πτήσεων είναι πολύ λίγα για να εξυπηερούν αφενός τις ανάγκες του αιτητή ( ο οποίος δαπάνησε χρόνο και πόρους για την έγκρισή του), αφετέρου τις ανάγκες των υπόλοιπών χρηστών. Η διάταξη αυτή, προτείνεται να καταργηθεί. Εάν παρόλα αυτά κριθεί ότι δεν πρέπει να καταργηθεί, θα πρέπει τουλάχιστον να αντικατασταθεί ως εξής: «Ο συνολικός αριθμός κινήσεων αεροσκαφών σε υδάτινο πεδίο δεν μπορεί να υπερβαίνει τα δώδεκα (12) ζεύγη, δηλαδή προσθαλάσσωση και αποθαλάσσωση, κατά τη διάρκεια της ίδιας αεροπορικής ημέρας. Εξ αυτών, τα έξι ζεύγη (6) ζεύγη, προορίζονται για χρήση από τον αιτητή και τα υπόλοιπα έξι (6), από άλλους χρήστες."