• Σχόλιο του χρήστη 'ΖΩΗ ΔΡΟΓΩΣΗ' | 28 Αυγούστου 2020, 13:37

    Ως προς το άρθρο 47 «Τροποποίηση του άρθρου 24 του ν. 3913/2011 –Έκδοση Κανονισμών Επίγειας Εξυπηρέτησης» προτείνονται τα κάτωθι: Α) Λόγω του ότι σε εφαρμογή του ν. 3913/2011 εξεδόθη ο ισχύων Βασικός Κανονισμός Επίγειας Εξυπηρέτησης, υπ’ αριθμ. Δ3/Β/16067/3831/ 26-05-2011 (ΦΕΚ Β΄1138/03-06-2011) απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και σύμφωνα με το άρθρο 24 αυτού καταργήθηκε η με αριθμ. Δ3/Β/ 12686/2929/4-4-2007 (ΦΕΚ Β΄469/2007) απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών, όπως τροποποιήθηκε με την υπ’ αριθμ. Δ3/Β/49699/ 11741/ 16-12-2009 (ΦΕΚ Β΄2455/2009) απόφαση του ιδίου Υπουργού, η εν λόγω διάταξη πρέπει να τροποποιηθεί από: «Άρθρο 24 Κανονισμοί Επίγειας Εξυπηρέτησης 1.Η Δ3/Β/12686/2929/4.4.2007 απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΦΕΚ 469 Β΄), όπως τροποποιήθηκε με την Δ3/Β/49699/11741/16.12.2009 (ΦΕΚ 2455 Β΄) απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ισχύει και για τους ελληνικούς αερολιμένες, που δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της Οδηγίας 96/67 ΕΚ (L 272/36). σε «Άρθρο 24 Κανονισμοί Επίγειας Εξυπηρέτησης 1. Η υπ’ αριθμ. Δ3/Β/16067/3831/ 26-05-2011 (ΦΕΚ Β΄1138/03-06-2011) απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, (όπως εκάστοτε ισχύει) ισχύει και για τους ελληνικούς αερολιμένες, που δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της Οδηγίας 96/67 ΕΚ (L 272/36), Β.- άρθρο 47 παρ. 1, i) 3γ προτείνεται να διαμορφωθεί Αντί του «γ) Ο τρόπος ορισμού, τα προσόντα και τα καθήκοντα των υπευθύνων εξυπηρέτησης συστημάτων διαχείρισης και εκπαίδευσης και διαχείρισης ποιότητας». Σε «γ) Ο τρόπος ορισμού, τα προσόντα και τα καθήκοντα των υπευθύνων επίγειας εξυπηρέτησης (ground operations manager), του συστήματος διαχείρισης ασφάλειας (safety manager), εκπαίδευσης (training manager) και διαχείρισης ποιότητας (quality manager)». ii) 3δ προτείνεται να διαμορφωθεί Αντί του δ) Οι κανόνες ασφαλείας (βασικοί και εκτάκτων καταστάσεων) που πρέπει να τηρούν οι φορείς παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης και οι αυτοεξυπηρετούμενοι χρήστες. Σε δ) Οι κανόνες ασφαλείας (safety roules) (βασικοί και εκτάκτων καταστάσεων) που πρέπει να τηρούν οι φορείς παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης και οι αυτοεξυπηρετούμενοι χρήστες. iii) 3ζ προτείνεται να διαμορφωθεί: αντί του ζ) Τα συστήματα διαχείρισης ασφάλειας και ποιότητας και τα υποχρεωτικά εγχειρίδια που πρέπει να διαθέτουν οι φορείς παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης. Σε ζ) Τα συστήματα διαχείρισης ασφάλειας (safety management system) και ποιότητας (quality management system) και τα υποχρεωτικά εγχειρίδια που πρέπει να διαθέτουν οι φορείς παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης. Ζωή Δρογώση Προϊσταμένη του Τμήματος Λειτουργίας της Δ/νσης Αερολιμένων Τηλέφωνο: 210 9973184 e-mail: zdrogosi@hcaa.gr