• Σχόλιο του χρήστη 'Ντίνα' | 2 Σεπτεμβρίου 2020, 19:25

    1. Η κατάργηση των κατά τόπους Αεροπορικών Αρχών δεν συμβάλλει στην αποτελεσματική και αποδοτική λειτουργία της νέας Υπηρεσίας: Οι επιθεωρήσεις και οι έλεγχοι (τακτικοί, περιοδικοί και έκτακτοι), εκτελούμενοι από προσωπικό μιας κεντρικής Υπηρεσίας με έδρα την Αθήνα, θα γίνονται, στην πράξη, πάντοτε με προειδοποίηση των ελεγχόμενων φορέων (με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό για την αποτελεσματικότητά τους) και δεν θα είναι συστηματικοί και συνεχείς (όπως θα συνέβαινε εάν διατηρούνταν οι τοπικές Αεροπορικές Αρχές) λόγω προφανών πρακτικών δυσχερειών αλλά και λόγω αυξημένου κόστους (έξοδα μετακίνησης, διαμονής και εκτός έδρας αποζημίωσης των επιθεωρητών)... 2. Πώς θα γίνει η αυτοδίκαιη επαναφορά των ήδη κατανεμημένων και τοποθετημένων στην ΑΠΑ, αερολιμενικών υπαλλήλων της ΥΠΑ και ποιο θα είναι το μέλλον τους, όταν διατηρείται σε ισχύ το Π.Δ.85/2018, το οποίο προβλέπει μόνο 30 θέσεις αερολιμενικών στην ΥΠΑ και μελλοντική κατάργηση του κλάδου; (Σημειωτέον ότι πρόκειται για προσωπικό ΠΕ με εμπειρία και γνώσεις επί του αεροπορικού αντικειμένου, το οποίο θα ήταν σκοπιμότερο να αξιοποιηθεί στη νέα Υπηρεσία παρά να απαξιώνεται...)