• Σχόλιο του χρήστη 'Σπύρος Ζερβός' | 6 Σεπτεμβρίου 2020, 13:56

    Στην αιτιολογική έκθεση αναφέρεται" αναμορφώνεται θεσμικά ο Πάροχος και επαυξάνεται η διοικητική και οικονομική του αυτοτέλεια, δια της υιοθέτησης νομικής μορφής Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.) ενώ ταυτόχρονα,επιδιώκεται η περιχαράκωση του συστήματος είσπραξης και αξιοποίησης των τελών που αποδίδονται μέσω του EUROCONTROL ως βασικών πόρων του Παρόχου". Θεωρώ πως θα μπορούσαν να υπάρξουν βελτιώσεις ως προς το κομμάτι της οικονομικής αυτοτέλειας και ευελιξίας χωρίς την εκ θεμελίων αλλαγή της μορφής της ΥΠΑ .Η δε ισχυριζόμενη Διοικητική αυτοτέλεια , μιας Υπηρεσίας που με τη μορφή που υπάρχει χρόνια τώρα εξυπηρέτησε με ασφάλεια την Γενική Αεροπορία και υπήρξε πυλώνας της πρωτόγνωρης τουριστικής ανάπτυξης της τελευταίας δεκαετίας, πως ακριβώς θα προσφέρει βελτίωση ; Η ΥΠΑ αποδεδειγμένα λειτουργεί εύρυθμα και με μετρήσιμα αποτελέσματα . Υπάρχει ο Υπουργός , ο Διοικητής και οι Υποδιοικητές , σχήμα μικρό , ευέλικτο και οικονομικό . Από την άλλη, θα αφεθεί η διοίκηση και η διαχείριση του Ελληνικού FIR σε μια υπηρεσία που λειτουργεί παράλληλα και συμπληρωματικά με την Πολεμική Αεροπορία σε ένα (ενδεχομένως και περισσότερα) πολυμελή Διοικητικά Συμβούλια και όργανα ; Με τι κριτήρια και σε τι χρόνους θα λαμβάνονται κρίσιμες για τα Εθνικά Συμφέροντα αποφάσεις ; Η ΥΠΑ δεν είναι ούτε Βιβλιοθήκη ούτε Πανεπιστήμιο ώστε να έχει μορφή ΝΠΔΔ . Αποτελεί βασικό εργαλείο Άμυνας σε καιρό πολέμου και Ανάπτυξης σε περίοδο ειρήνης και θα πρέπει να παραμείνει στον στενό πυρήνα του δημοσίου . Για τα ανωτέρω ζητώ συνολικά την κατάργηση της προτεινόμενης τροποποίησης του άρθρου 26