• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργαράς Σπύρος' | 7 Σεπτεμβρίου 2020, 12:11

    Η μετατροπή της Υπηρεσίας (μιας Δημόσιας Υπηρεσίας) σε ΝΠΔΔ αποτελεί έμμεση ιδιωτικοποίησή της, κυρίως λόγω της τάσης που επικρατεί πανευρωπαϊκά, αλλά και των πιέσεων που έχουν κατά το παρελθόν ασκηθεί στη χώρα προς τούτο. Η εκχώρηση της διαχείρισης της αεροναυτιλίας (κρατική κυριαρχία) και των εναπομείναντων σε κρατικό έλεγχο αεροδρομίων και υδατοδρομίων (υποδομές) σε μια-κάποια-τυχαία ιδιωτική εταιρία (γιατί για αυτό μιλάμε πλέον) μειώνει δραματικά την δυνατότητα αποτελεσματικής αποτροπής της Τουρκίας από τα όποια σχέδιά της, και θέτει θέμα εθνικής ασφαλείας. Μα το ευρωπαϊκό δίκαιο… η διεθνής πρακτική… θα μου πει κάποιος. Ναι, αυτά φτιάχτηκαν από χώρες και για χώρες που δεν γειτονεύουν με την Τουρκία. Πέραν αυτού, η έλλειψη μελέτης βιωσιμότητας του νέου σχήματος που ως βασικό πόρο θα έχει τα τέλη που αποδίδονται μέσω του EUROCONTROL, σε μια εποχή που λόγω COVID-19 αυτά είναι ιδιαιτέρως μειωμένα και δεν υπάρχει ασφαλής πρόβλεψη για το μέλλον τους, θέτει εν αμφιβόλω την βιωσιμότητα, αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα της νέας ΥΠΑ. Η βέλτιστη λύση είναι μία αμιγώς Δημόσια Υπηρεσία με την δυνατότητα οικονομικής αυτοτέλειας. Ευχαριστώ