• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης Νικολόπουλος' | 7 Σεπτεμβρίου 2020, 13:30

    Η μετατροπή ενός προσοδοφόρου για το κράτος Οργανισμού (Authority) οποίος συνεισφέρει τόσο στον τουρισμό όσο και στην ασφάλεια της χώρας μέσω των συνεργασιών με τις υπηρεσίες ασφαλείας του κράτους (ΠΑ, ΓΕΑ, Αστυνομία κλπ), σε μια υπηρεσία (service) δεν προβάλει σαν ιδανική εξέλιξη. Προφανώς δρομολογείται διαμελισμός και μετατροπή σε ΝΠΙΔ ή και τελικά ΑΕ με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα κρατικά έσοδα και τις θέσεις εργασίας δίχως να έχουν προηγηθεί αναλογιστικές μελέτες. Η παροχή υπηρεσιών αεροναυτιλίας πρέπει να είναι σύμφωνη με τα υψηλά επίπεδα ασφαλείας που απαιτούνται και επιβάλλονται από τους διεθνείς οργανισμούς (ICAO, EASA) και δεν θα πρέπει να γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης από τις εταιρίες, θέτοντας σε κίνδυνο τόσο την ασφάλεια του εθνικού εναέριου χώρου όσο και τα κρατικά έσοδα των τελών υπέρπτησης και χρήσης αεροδρομίων. Οι συνολικές επενδύσεις που έχουν γίνει σε συστήματα αεροναυτιλίας και εγκαταστάσεις σε όλη την χώρα, καθώς και του τεχνικού και επιστημονικού ανθρώπινου δυναμικού δεν θα έπρεπε να προωθούνται προς παραχώρηση αλλά προς περαιτέρω ανάπτυξη και εμπλουτισμό, σύμφωνα πάντα με υψηλά πρότυπα που επιβάλλονται από τους διεθνείς οργανισμούς, έτσι ώστε σαν χώρα να μπορούμε να απαιτήσουμε ακόμη μεγαλύτερα κέρδη τελών διέλευσης/χρήσης αεροδρομίων. Αν είναι κάτι επικερδές δεν το υποβαθμίζεις και δεν το χαρίζεις αλλά φροντίζεις να το αναπτύξεις και να το ενδυναμώσεις ακόμη περισσότερο. Για το λόγο αυτό είναι σημαντικό να μην προχωρήσει η μετατροπή της ΥΠΑ σε ΝΠΔΔ αλλά να προωθηθεί η μορφή της Γενικής Γραμματείας έτσι ώστε να μπορεί άμεσα να ανταποκρίνεται ταχύτατα στις τεχνολογικές και οικονομικές απαιτήσεις και να αποτελλέσει έναν ακόμη τομέα εισροής εσόδων για το κράτος. Με εκτίμηση