• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΡΣ' | 7 Σεπτεμβρίου 2020, 14:19

    Καλησπέρα, ως Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ) θα ήθελα να παραθέσω την άποψή μου σχετικά με την μετατροπή καθεστώτος της ΥΠΑ σε ΝΠΔΔ. Αρχικά, σε προσωπικό επίπεδο, λόγω της πίεσης που έχει η καθημερινή βάρδια ενός ΕΕΚ, ένα από τα μείζονα ζητήματα είναι η ασφάλεια και η ψυχική ηρεμία του εκάστοτε υπαλλήλου. Η εργασία του ΕΕΚ αμείβεται έτσι, ώστε να ανταποκρίνεται στην καθημερινή πίεση και το άγχος όπως και στην τεράστια ευθύνη που αναλαμβάνει για οποιοδήποτε λάθος συμβεί. Ένας ΕΕΚ, το μόνο που δεν χρειάζεται είναι η εργασιακή αβεβαιότητα και το επιπλέον άγχος, αν θα παραμείνει στην θέση του ή όχι. Είναι πράγματα που μπορεί να οδηγήσουν σε μειωμένες επιδόσεις των ΕΕΚ με αποτέλεσμα την μη ασφαλή διεξαγωγή των πτήσεων. Θεωρώ λοιπόν, εξαιρετικής σημασίας το γεγονός ενός προδρόμου ιδιωτικοποίησης (το ΝΠΔΔ σε μια νύχτα μπορεί να γίνει ΝΠΙΔ). Επιπρόσθετα, σε εθνικό επίπεδο, θεωρώ πως η μετατροπή μιας υπηρεσίας όπως η ΥΠΑ σε ΝΠΔΔ, (με άμεσο κίνδυνο την μετατροπή σε κάποια χρόνια σε ΝΠΙΔ) εγκυμονεί αρκετούς κινδύνους. Σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, όπου συνεχώς τίθενται ζητήματα σχετικά με τα κυριαρχικά μας δικαιώματα, πιστεύω πως η προοπτική της κατεύθυνσης προς ιδιωτικοποίηση μόνο θετική δεν φαντάζει. Με την ίδια λογική, γιατί δεν γίνεται ΝΠΔΔ η αστυνομία, ο στρατός και οι ένοπλες δυνάμεις της χώρας; Η ανεξαρτησία ενός ιδιώτη να διαχειρίζεται αυθαίρετα τον ελληνικό εναέριο χώρο δημιουργεί πολλά ερωτήματα και σίγουρα δεν μπορεί να εγγυηθεί από κανέναν η σωστή και ολοκληρωμένη αξιολόγηση και επίβλεψη μιας τέτοιας κατάστασης. Κλείνοντας, καλώ τους συναδέλφους μου ΕΕΚ να εκφραστούν σχετικά με το πολύ σημαντικό αυτό ζήτημα που θέτει στον αέρα την εργασιακή μας ασφάλεια και το εργασιακό μας μέλλον. Με εκτίμηση, ΚΡΣ , Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας