• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτριος Ρούσσος' | 10 Αυγούστου 2010, 14:59

    Οι τρείς διευθύνσεις με τα αντίστοιχα τμήματά τους στα μεγάλα περιφερειακά αεροδρόμια, δηλαδή Υπηρεσιών Εναέριας Κυκλοφορίας, Ηλεκτρονικών Συστημάτων και Τηλεπικοινωνιών, πρέπει να συντονίζονται μεταξύ τους, ιδίως στους περιφερειακούς αερολιμένες, όπου οι τρείς τμηματάρχες θα πρέπει να επιλύουν αρκετά τοπικά προβλήματα που προκύπτουν τόσο μεταξύ τους, όσο και σε σχέση με τα αεροδρόμιο. Προτείνω λοιπόν το Τμήμα Υποστήριξης Συστημάτων Αεροναυτιλίας στον κάθε αερολιμένα να παίζει και το ρόλο του Συντονιστή, αφού η μέχρι στιγμής εμπειρία δείχνει ότι αυτό είναι το τμήμα με τις περισσότερες εμπλοκές στον αερολιμένα, λόγω της υποστήριξης που προσφέρει στα συστήματα Ασφαλείας, οπτικών πληροφοριών πτήσεων, τερματικά συστήματα διαχείρισης επιβατών (CUTE), και άλλα. Ο συντονιστής- αφού δεν προβλέπεται θέση ανώτερη απο προϊστάμενο τμήματος, θα πρέπει να είναι ο ενδιάμεσος μεταξύ του παρόχου αεροναυτιλίας και του αερολιμένα, για ζητήματα τοπικού ενδιαφέροντος, περισσότερο πρακτικά που οι δύο διευθύνσεις στην Αθήνα δεν θα μπορούν να επιλύουν. Θα πρέπει δηλαδή το προτεινόμενο νομοσχέδιο να επιφέρει λύσεις και όχι να προσθέσει περισσότερα γραφειοκρατικά προβλήματα απο όσα σήμερα αντιμετωπίζει η ΥΠΑ. Για το λόγο αυτό προτείνω να προστεθεί στο αρθρο 12 , παρ. 2 το παρακάτω : " - Συντονισμός των τμημάτων Εναέριας Κυκλοφορίας, Υποστήριξης Συστημάτων Αεροναυτιλίας και Τηλεπικοινωνιών σε τοπικό επίπεδο αερολιμένα, συνεργασία και επίλυση ζητημάτων που προκύπτουν μεταξύ των Υπηρεσιών Αεροναυτιλίας και Υπηρεσιών Αερολιμένα "