• Σχόλιο του χρήστη 'Καραγιάννης Γεώργιος' | 7 Σεπτεμβρίου 2020, 23:07

    Δεν αντιλαμβάνομαι ειλικρινά τους λόγους για τους οποίους κρίνεται τη δεδομένη χρονική στιγμή απαραίτητη η αλλαγή της νομικής μορφής μιας κερδοφόρας υπηρεσίας, ζωτικής σημασίας για τα εθνικά συμφέροντα της Ελλάδας. Η οικονομική και διοικητική αυτοτέλεια μπορεί κάλλιστα να διασφαλιστεί και στο ήδη υφιστάμενο πλαίσιο με την απαραίτητη πολιτική βούληση, γεγονός που θα εξασφαλίσει στο μέγιστο βαθμό τη συνέχιση της παροχής υπηρεσιών υψηλού επιπέδου σε έναν τομέα κρίσιμο για τη χώρα σε όλα τα επίπεδα. Δυστυχώς, το σύνολο σχεδόν των άρθρων του νομοσχεδίου δημιουργεί μια λογική βεβαιότητα πως πρόθεση της κυβέρνησης είναι η σταδιακή μετάβαση της υπηρεσίας σε εταιρεία με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια των πτήσεων, την εύρυθμη λειτουργία των αεροδρομίων και το κόστος ακόμη των υπηρεσιών Αεροναυτιλίας. Εν κατακλείδι, ζητώ λαμβάνοντας υπ'όψιν τις σοβαρές αντιρρήσεις εκείνων που εργάζονται στην υπηρεσία και πάντα με κύριο γνώμονα το δημόσιο συμφέρον να αναθεωρήσετε. Χρήσιμο θα είναι ίσως να επαναξιολογήσετε την ορθότητα πιθανών εισηγήσεων άλλων φορέων με διαφορετικά συμφέροντα (όπως του ΣΕΤΕ π.χ., βλέπετε σχόλιο στο άρθρο 2 του νομοσχεδίου).