• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργιος Νίκου' | 8 Σεπτεμβρίου 2020, 11:06

    ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α κεφ. Ε Σε ό,τι αφορά τον τομέα της ασφάλειας πολιτικής αεροπορίας από «έκνομες ενέργειες (Aviation Security), που σήμερα λειτουργεί σε επίπεδο Διεύθυνσης στην ΥΠΑ, ως Αρμόδια Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας για την ασφάλεια από έκνομες ενέργειες, κι όχι ως πάροχος υπηρεσιών, που το εν λόγω σχέδιο νόμου επιχειρεί να διαχωρίσει, χρήζει άμεσα επανεξέτασης. Ειδικότερα το ισχύον οργανωτικό σχήμα που έχει ήδη επιθεωρηθεί από τους αρμόδιους διεθνείς φορείς - ICAO και Ευρωπαϊκή Επιτροπή (κι όχι την EASA που είναι αρμόδια για θέματα safety) - και έχει αξιολογηθεί στην άριστη βαθμίδα, πρέπει να διατηρηθεί όπως και σήμερα με «απευθείας υπαγωγή» στη Διοίκηση της ΑΠΑ. Η διατήρηση των συγκεκριμένων 4 τμημάτων με τουλάχιστον το σύνολο του πιστοποιημένου ανθρώπινου δυναμικού, κεντρικά και στους περιφερειακούς αερολιμένες, είναι απαραίτητη προκειμένου να δύναται η νέα Αρχή να συνεχίζει να εκπληρώνει αποτελεσματικά την αποστολή της στο ευρύτατο φάσμα των αρμοδιοτήτων της σε όλους τους εποπτευόμενους φορείς. Τυχόν υποβάθμισή της σε επίπεδο ενός μόνον τμήματος θα επιφέρει αναμφισβήτητα δυσμενείς επιπτώσεις στην απρόσκοπτη λειτουργία των εμπλεκόμενων φορέων από πλευράς ασφαλείας από έκνομες ενέργειες. ΄Ηδη λεπτομέρειες και αναλυτική πρόταση για το θέμα έχει υποβληθεί ιεραρχικά, μέσω της Διοίκησης ΥΠΑ.