• Σχόλιο του χρήστη 'Γ.Κ.' | 8 Σεπτεμβρίου 2020, 11:41

    Άρθρο 30 Καταγγελία ενώπιον της ΑΠΑ Στην περίπτωση που: 1.Ο πιλότος αεροσκάφους είναι μεθυσμένος 2.Τα δικαιώματα των επιβατών δεν εφαρμόζονται από τις εταιρείες: Όπως άρνηση επιβίβασης-μεγάλες καθυστερήσεις-ματαιώσεις πτήσεων, άρνηση παροχής βοήθειας από τους μεταφορείς όπως διατροφή, διευκολύνσεις επικοινωνίας, διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο αν χρειασθεί κλπ… Η εφαρμογή των μέτρων για διευκόλυνση ατόμων με μειωμένη κινητικότητα- φθορές -απώλειες-κλοπές αποσκευών- ζημιές λόγω καθυστερήσεων πτήσεων. 3.Συμβούν ατυχήματα εντός του αερολιμένα με τραυματισμούς–θανάτους . 4.Θα πρέπει να διαπιστωθεί αν ένα αεροσκάφος που δηλώνει SANITARY ή AMULANCE είναι πράγματι. 5.Στους κρατικούς αερολιμένες οι εταιρείες δεν θα δηλώνουν τον πραγματικό αριθμό επιβατών εφόσον ξέρουν πως δεν υπάρχει έλεγχος με συνέπεια οικονομικές απώλειες σε ΤΕΑΑ. 6.Στους κρατικούς αερολιμένες δεν δηλώνουν το πραγματικό τονάζ των αεροσκαφών με συνέπεια οικονομικές απώλειες σε ΤΧΑ. ΧΩΡΙΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΣΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ Όλα αυτά που θα συμβαίνουν τη δεδομένη στιγμή, ποιος θα τα ελέγχει , η ΑΠΑ από την Αθήνα με προθεσμία 3 - 9 μήνες;