• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΣ' | 8 Σεπτεμβρίου 2020, 14:00

    Παραθέρω κάτωθι την άποψη του σημερινού Υπουργού Μεραφορών κ. Καραμανλή κατά την ψήφιση του νομοσχεδίου για την ΑΠΑ το 2016: "Ομως, ο Κωνσταντίνος Καραμανλής της ΝΔ τόνισε ότι το νομοσχέδιο έχει ρουσφετολογική διάσταση και επιφυλάχθηκε για την τελική στάση που θα τηρήσει το κόμμα του. Ειδικά για τη δομή της ΑΠΑ, είπε ότι υπάρχει ένα απίστευτο, δαιδαλώδες, γραφειοκρατικό σύστημα, που θα βαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό με άγνωστο ποσό. Δημιουργούνται σοβαρά ζητήματα, όπως για παράδειγμα, πού θα πάνε τα χρήματα του Eurocontrol και επισήμανε ότι παραβιάζονται κατάφωρα ευρωπαϊκοί κανονισμοί. Εκτίμησε παράλληλα, ότι με το αυτό το σχήμα, θα υπάρχει ζήτημα και στα ευρωπαϊκά δικαστήρια. Το οργανόγραμμα, τόσο για την ΥΠΑ, όσο και για την ΑΠΑ, είναι ένας εύσχημος τρόπος να δημιουργηθεί και πάλι μια στρατιά εργαζομένων, είπε ο βουλευτής της ΝΔ, καταγγέλλοντας προχειρότητα και έλλειψη σοβαρότητας. Ο κ. Καραμανλής αναγνώρισε όμως ως πολύ θετικό, ότι η κυβέρνηση κατάφερε να μην μπούμε σε μια διαδικασία εκποίησης του εναέριου χώρου, που θα γινόταν με τη δημιουργία μιας Ανωνύμου Εταιρείας, η οποία θα έπαιρνε πάνω της αρμοδιότητες της αεροναυτιλίας." Όπως πολύ σωστά τόνισε το μακρινό 2016 ο κ. Καραμανλής, ορθώς δεν μπήκαμε τότε σε διαδικασία εκποίησης του εναέριου χώρου της χώρας μας. Θα μπορούσατε να μας απαντήσετε ποιες συνθήκες άλλαξαν από τότε ώστε να δικαιολογούν την πρόταση μετατροπής της ΥΠΑ σε ΝΠΔΔ; Μιας υπηρεσίας κερδοφόρας για το Ελληνικό Δημόσιο, που αποτελεί τον πυλώνα του βασικότερου κλάδου της οικονομίας (τουρισμός) και η οποία με τις κατάλληλες μεταρρυθμίσεις θα μπορούσε να λειτουργεί ως πρότυπο για άλλες δομές του Δημόσιου Τομέα. Θεωρείτε πως είναι κατάλληλη περίοδος αλλαγών προς αυτή την κατεύθυνση εν μέσω της κρίσης της πανδημίας αλλά και της συνεχιζόμενης προκλητικότητας της Τουρκίας; Πως ακριβώς φαντάζεστε τη συνεργασία της ΥΠΑ με το ΓΕΑ σε περίπτωση που χρειαστεί η οποιαδήποτε ανταλλαγή πληροφοριών; Μήπως υπάρχουν άλλα συμφέροντα και πιέσεις από συγκεκριμένα συμφέροντα (τυχαίο παράδειγμα η Aegean του κ. Βασιλάκη) ώστε ο έλεγχος του εναέριου χώρου να περάσει στα χέρια ιδιωτών με ολέθρια αποτελέσματα; ΧΣ Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας