• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΕΠ' | 8 Σεπτεμβρίου 2020, 18:20

    Στην τελευταία παράγραφο του άρθρου τίθενται υπό αίρεση το σύνολο των αποζημιώσεων των άρθρων 34 και 34α καθώς προϋποτίθεται η αξιολόγηση των επιδόσεων της ΥΠΑ, ως φορέα παροχής υπηρεσιών αεροναυτιλίας… από την ΑΠΑ όχι μόνο ως προς τη βελτίωση της εναέριας κυκλοφορίας αλλά και ως προς την «τήρηση του Σχεδίου Επιδόσεων» που αντικαθιστά το στόχο της καταβολής της αποζημίωσης που είναι «η μείωση των καθυστερήσεων», όπως αναφέρεται ρητά στην αρχή της παρ.3 που τροποποιείται. Είναι προφανές πως ο συντάκτης δεν λαμβάνει υπόψη το τι περιλαμβάνει ένα Σχέδιο Επιδόσεων, καθώς δεν περιλαμβάνει μόνο στόχους αλλά και τις προϋποθέσεις για την επίτευξή τους, που ξεφεύγουν από την προσπάθεια και την παραγωγικότητα των εργαζομένων σε περιπτώσεις ολιγωρίας για την επαρκή στελέχωση, τον εκσυγχρονισμό των υποδομών (συστήματα, ραντάρ) κλπ. Επιπροσθέτως, αντίκειται στα διαλαμβανόμενα στο άρθρο 11 του ΕΕ 2019/317 που καθορίζει ρητά το καθεστώς κινήτρων σε συνάρτηση με τους στόχους της οικονομικής αποδοτικότητας και χωρητικότητας. Πρόταση : Διαγραφή του άρθρου . Επανεξέταση του θέματος των αποζημιώσεων όσον αφορά στην προσαρμογή των ποσοστών που αφορούν στο προσωπικό που συμμετέχει στη διαμόρφωση της τιμής μονάδας και της βάσης κόστους μετά την αλλαγή της νομικής μορφής της ΥΠΑ και τη δημιουργία της ΑΠΑ