• Σχόλιο του χρήστη 'Αγγέλης Ευάγγελος' | 9 Σεπτεμβρίου 2020, 12:24

    Άρθρο 52 : To προς διαβούλευση προσχέδιο νόμου αποκόπτει την ΥΠΑ από το Ελληνικό Δημόσιο, δημιουργώντας νέο, αυτοτελές νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου (ΝΠΔΔ). Μάλιστα, στο συγκεκριμένο νομικό πρόσωπο, δεν αναθέτει αρμοδιότητες αποκλειστικά και μόνο παρόχου υπηρεσιών αεροναυτιλίας, αλλά φορτώνει και έναν σωρό από άλλες αρμοδιότητες που κοστίζουν πολλά χρήματα στο κράτος, όπως η διαχείριση αεροδρομίων και υδατοδρομίων, με προφανή σκοπό να χρησιμοποιήσει τα χρήματα που θα εισπράττει η ΥΠΑ από το EUROCONTROL, τα οποία απαγορεύεται από τους Κανονισμούς της ΕΕ να καταλήξουν στα κρατικά ταμεία, για να καλύψει δαπάνες που αποτελούν υποχρεώσεις του Δημοσίου και του κρατικού προϋπολογισμού. Ταυτόχρονα, η συγκεκριμένη κίνηση αποτελεί προάγγελο ιδιωτικοποίησης, καθώς, από τη μια παρέχει την απαιτούμενη «ευελιξία» ώστε το συγκεκριμένο νομικό πρόσωπο να παραχωρήσει στο μέλλον, με outsourcing – σύμπραξη δημόσιου – ιδιωτικού τομέα, την εκτέλεση μέρους των λειτουργιών του σε ιδιώτες, από την άλλη ανοίγει τον δρόμο, σε δεύτερη φάση, σε εκ νέου μετατροπή σε νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου, η οποία θα συνεπάγεται ότι οι Ελεγκτές, είτε, αν θέλουν να διατηρήσουν την ιδιότητα του μόνιμου δημόσιου υπαλλήλου, θα πρέπει να μεταταγούν σε άλλη υπηρεσία του Δημοσίου, δηλαδή να πάψουν να είναι Ελεγκτές, είτε να μετατραπούν σε εργαζομένους του ιδιωτικού δικαίου. Η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων ΕΕΚ και όλης της ΥΠΑ ΑΝΤΙΤΊΘΕΤΑΙ ΣΦΌΔΡΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΩΣ στη δημιουργία του ΝΠΔΔ. Ποιοί σκοποί εξυπηρετούνται όταν σε ένα σχέδιο νόμου προορισμένο, σε αυτή τη φάση,μόνο για τη σύσταση και δημιουργία της ΑΠΑ, εντάσσεται αιφνιδίως χωρίς καμία διαβούλευση και ενημέρωση και η αλλαγή του θεσμικού πλαισίου του παρόχου?