• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Βαρλάμης' | 9 Σεπτεμβρίου 2020, 13:19

    Με το άρθρο 43 τίθενται προς διαβούλευση η διαδικασία αξιολόγησης και οι όροι με τους οποίους θα γίνεται η καταβολή της μηνιαίας αποζημίωσης του προσωπικού της ΥΠΑ. Συγκεκριμένα, οι δαπάνες αποζημίωσης του προσωπικού έως τώρα, καθορίζονται και καταβάλλονται μηνιαία ως κίνητρο βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών, μείωσης των καθυστερήσεων, αύξησης της χωρητικότητας του συστήματος και της εναέριας κίνησης, υπό την προϋπόθεση πραγματικής άσκησης της ειδικότητάς τους. Με την τελευταία όμως παράγραφο του εν λόγω άρθρου, επιχειρείται μία ριζική αλλαγή σε σχέση με τα ισχύοντα νομοθετήματα και προστίθεται μία έκνομη και παράλογη προϋπόθεση για την καταβολή του συνόλου των αποζημιώσεων των άρθρων 34 και 34α του ν. 2682/1999, που είναι η αξιολόγηση των επιδόσεων της Υ.Π.Α., από την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας σχετιζόμενη με επίτευξη στόχων εξυπηρέτησης της εναέριας κυκλοφορίας, που θα καθορίζονται από την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας. Ανεξάρτητα της τυχόν σκοπιμότητας της νέας αυτής ΄΄αξιολόγησης΄΄ , που στην ουσία εισάγει διπλή προϋπόθεση καταβολής των αποζημιώσεων των υπαλλήλων της ΥΠΑ, η διαδικασία καθορισμού των ετήσιων στόχων δεν θα έπρεπε σε καμία περίπτωση να εξαιρεί την επιχειρησιακή ΥΠΑ, η οποία γνωρίζει σαφώς καλύτερα τις δυνατότητες χωρητικότητας του συστήματος αλλά και τα περιθώρια για την διατήρηση της ασφάλειας των πτήσεων. Πολλώ δε μάλλον όταν ο εν λόγω αξιολογητής, εν προκειμένω η ΑΠΑ δεν προϋποθέτει καμία επιχειρησιακή γνώση.