• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Καχριμανίδης' | 24 Νοεμβρίου 2020, 20:38

    1. Ε Π Η Ο . Το όριο ταυχτητας των 25 χιλιομετρων την ωρα είνα παρα πολυ χαμηλο . Οι οδηγοι ατυτοκινήτων θα προσπαθήσουν να προσπερασουν με κάθε δυνατο τρόπο . Έχοντας 1300 χιλιομετρα εμπειριας σας μιλάω εκ πειρας οτι θα σκοτωθεί κόσμος . 2. Μας ζητήθηκε ακομα και απο τα χείλη του κυριου πρωθυπουργου να χρησιμοποιούμε ατομικά οχηματα με αφορμή την πανδημία . Αγοράστηκαν λοιπον απο ανθρώπους σα και μενα πατίνια που κοστίζουν αρκερτα χρηματα για το λόγο και μόνο οτι ειναι ασφαλέστερα λογο καλυτερων φρενων και της παρουσιας αναρτήσεων.Ξαφνικά λοιπον κάνωντας ακριβώς οτι μου ζητήθηκε με θέτομαι εκτως νόμου . 200 ευρω πρόστημο γιατι ειμαι ιδιοκτήτης οχήματος που μου ζητήσατε εμμέσως να χρησιμοποιω. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 1 Διαχωρισμος ΕΠΗΟ σε 2 κατηγοριες . Εως 300 βαττ .. Και 300 Βατ και πανω . Εως 300 βατ ορια ταχυτητας 30 κμ/h Πληρης συμόρφωση με τον κώδικα οδικης κυκλοφορίας , ΟΧΙ παρουσια σε κεντρικους οπου υπαρχει επιλογη ποδηλατοδρομου, Και κρανος υποχρεωτικο. Απο 300 βαττ και πανω . Οριο ταχυτητας 45 Δίπλωμα μηχανης Ασφαλεια , Αδεια . Υποχρεωτική χρηση Ασφαλιστικων μετρων οδηγου, Πλήρης συμόρφωση με τον ΚΟΚ, και κίνηση σε οδόυς με όριο ταχυτητας τα 60 . Το σύστημα Οχημα /οδηγος Να εχει Φωτα πορειας ενδεικτικα φρένου , φλας ,Κόρνα. Μετα τιμης Δημητρης Καχριμανιδης ...ένας καθ'ολα νόμιμος πολίτης πριν ψηφιστεί αυτος ο .....νόμος. Ελπιζω ολόψυχα ο εμπνευστης αυτου του νομοσχεδιου να εχει έστω και 1 μετρο εμπειριας σε ΕΠΗΟ.