• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΕΕ / Π.Τ. Κεντρικής & Δυτικής Θεσσαλίας' | 2 Δεκεμβρίου 2020, 14:19

    Το άρθρο 5, αφορά στη σύσταση ομάδας εργασίας με αντικείμενο την κατάρτιση του ΣΒΑΚ, και συμπληρώνει τα προβλεπόμενα στην παρ. 6 του άρθρου 22. Στην παρ. 1, αναφέρεται πώς "Η ομάδα εργασίας δύναται να συνεπικουρείται στο έργο της ….. από εμπειρογνώμονες ή εξωτερικούς συνεργάτες, κατά προτίμηση μηχανικούς με ειδικότητα συγκοινωνιολόγου". Δεδομένου ότι τα ΣΒΑΚ αποτελούν στρατηγικά σχέδια πολιτικής και κατευθύνσεων ενώ παράλληλα απαιτούν διεπιστημονικό σχεδιασμό σύμφωνα με τις Οδηγίες ELTIS , σημαίνει πώς η Ομάδα εργασίας θα πρέπει να αποτελείται από εξειδικευμένους επιστήμονες με αντικείμενο τον σχεδιασμό του χώρου. Επίσης, όπως επισημαίνεται από τις Οδηγίες ELTIS, τα ΣΒΑΚ δεν είναι αρμοδιότητα αποκλειστικά συγκοινωνιολόγων μηχανικών. Η έμφαση σε συγκοινωνιολόγους μηχανικούς και η συνολική αντιμετώπιση των ΣΒΑΚ ως ένα είδος συγκοινωνιακής μελέτης είναι αυτό που έχει ήδη προκαλέσει πλείστα προβλήματα στην μετέπειτα εφαρμογή τους .