• Σχόλιο του χρήστη 'Θεμιστοκλής Πούντζας' | 2 Δεκεμβρίου 2020, 22:14

    Στο Άρθρο 16 5Α απαγορεύεται η κίνηση των ΕΠΗΟ σε δρόμους με όριο ταχύτητας άνω των 50 χλμ/ ωρα. Μέχρι να υπάρξουν υποδομές ή εναλλακτικές παράλληλες οδοί που να επιτρέπουν σε ΕΠΗΟ και ποδηλάτες να κινούνται σε τέτοιους δρόμους χωρίς να εμπλέκονται με τα άλλα μηχανοκίνητα δεν μπορεί να απαγορευθεί η χρήση των δρόμων αυτών. Για τις πόλεις, όπου υπάρχουν λωρίδες λεωφορείων να επιτρέπεται η χρήση τους από ποδηλάτες και ΕΠΗΟ. Στην περιφέρεια υπάρχουν δρόμοι "ταχείας κυκλοφορίας" που αποτελούν την μοναδική συνδετήρια αρτηρία μεταξύ δυο σημείων. Π.Χ. στο τμήμα του ΒΟΑΚ μεταξύ του κόμβου "ΝΝΚ" και του κόμβου "Καλάμι" (Νομός Χανίων) δεν υπάρχει παράδρομος ή εναλλακτική οδός του ΒΟΑΚ οπότε εκεί ακόμα και τρακτέρ δεν έχουν που αλλού να κινηθούν. Οι παράδρομοι των αυτοκινητόδρομων ΠΑΘΕ έχουν όρια ταχύτητας πάνω από 50χλμ/ώρα. Δεδομένης της απαγόρευσης κυκλοφορίας των οχημάτων χαμηλής ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους οι παράδρομοι αποτελούν την μοναδική εναλλακτική για τα ποδήλατα, ΕΠΗΟ κλπ. Πώς θα απαγορευθεί η χρήση αυτών των αρτηριών σε τέτοια οχήματα χωρίς να έχουν κατασκευαστεί εναλλακτικές υποδομές (παράδρομοι / ποδηλατοδρόμοι / πεζοδρόμια);