• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΣΕΕΕΔ' | 3 Δεκεμβρίου 2020, 16:45

    Απάντηση στο σχόλιο "3 Δεκεμβρίου 2020, 13:06 | Γραμματόσης Γιώργος" - Στην Ευρώπη επιτρέπεται η κυκλοφορία των σκούτερς των 250watt, με χειρόγκαζο, με όπισθεν και με ότι άλλο μπορεί να έχει επάνω του και οδηγείται χωρίς δίπλωμα μάλιστα λόγω της μικρής ισχύος τους αντιμετωπίζονται σαν ηλεκτρικό ποδήλατο όπως και είναι λογικό. Έχω πουλήσει στη Γερμανία και ξέρω αν επιτρέπονται ή όχι. Αλλά στη Γερμανία πηγαίνουν στη τροχαία, παίρνουν νούμερο, υποχρεώνονται να τα ασφαλίσουν και τα οδηγούν κανονικά με κράνος και χωρίς δίπλωμα. Απάντηση: Εννοείτε εξέδωσαν κανονική πινακίδα κυκλοφορίας στην Γερμανία και όχι κάποια απλή καταγραφή; Αν εξέδωσαν πινακίδα κυκλοφορίας, αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να συνεχίσετε την δραστηριότητά σας. Θα τα αποστέλλετε και ταξινομείτε στην Γερμανία και κατόπιν θα είναι υποχρεωμένο να τα δεχθεί και το ελληνικό Κράτος ως ευρωπαϊκό όχημα. - Επίσης όλα αυτά σκουτερς των 250watt μπήκαν στην Ελλάδα κανονικά και νόμιμα από το τελωνείο και έχουν πληρωθεί δασμοί και φόροι. Οπότε οι τολμηροί έμποροι έκαναν τη δουλειά τους κανονικά και νόμιμα όπως προβλέπεται. Τα τελωνεία εδώ και 10+ χρόνια δεχόταν τα συγκεκριμένα οχήματα στο TARIC των ηλεκτρικών ποδηλάτων. Τον περασμένο μήνα άλλαξε αυτό και πλέον τα δέχονται στο TARIC των μοτοποδηλάτων. Απάντηση: Στο Τελωνείο ισχύει ό,τι δηλώσεις με ευθύνη σου (του εισαγωγέα). Δεν σημαίνει ότι επειδή δέχθηκαν την δήλωση του εισαγωγέα έγινε και αποδοχή από το Τελωνείο. Μόνο ο ολοκληρωμένος έλεγχος σημαίνει αποδοχή. - Όσο για αυτούς που λέτε πως παραπλανούν τους πελάτες, υπάρχει υπηρεσία στη χώρα που δέχεται καταγγελίες για τέτοια περιστατικά. Απάντηση: Όσον αφορά καταγγελίες, έχουν γίνει πολλές και εκεί που αναφέρεσθε και αρμοδίως. ΠΑΣΕΕΕΔ Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εμπόρων, Εισαγωγέων & Επισκευαστών Δικύκλων