• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΣΤΙΚΗΣ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ' | 3 Δεκεμβρίου 2020, 21:03

    Αν και το όριο των 50 χλμ/ώρα σε κατοικημένες περιοχές δεν είναι από τις ρυθμίσεις που τροποποιούνται με το παρόν νομοσχέδιο, εκτιμούμε ότι είναι μία μοναδική ευκαιρία στο πλαίσιο της ψήφισης του νομοσχεδίου αυτού να μειωθεί το όριο αυτό επιτέλους στα 30 χλμ/ώρα χάριν της ασφάλειας των πλέον ευάλωτων χρηστών των οδών, των πεζών, των ποδηλατών και των χρηστών ΕΠΗΟ. Πρόσφατα ο Δήμος Τρικκαίων τόλμησε να περιορίσει το όριο ταχύτητας στα Τρίκαλα στα 30 χλμ/ώρα. Επίσης, τον Οκτώβριο 2020, η Ολλανδία έθεσε εθνικό όριο τα 30 χλμ/ώρα σε όλες τις κατοικημένες περιοχές. Είναι προφανές ότι η βούληση για ενίσχυση της ασφάλειας της βιώσιμης μετακίνησης οδήγησε σε αυτή την απόφαση. Καλούμε το Υπουργείο να συνταχθεί με τις πλέον σύγχρονες τάσεις για το όριο ταχύτητας στις κατοικημένες περιοχές και να τολμήσει τη θέσπιση των 30 χλμ/ώρα σε όλες τις κατοικημένες περιοχές στην Ελλάδα. ΠΡΟΤΑΣΗ Άρθρο 16 Όρια ταχύτητας των Ε.Π.Η.Ο. – Τροποποίηση του άρθρου 20 του Κ.Ο.Κ. Στο άρθρο 20 του ν. 2696/1999 (Α’ 57), προστίθενται παρ. 5Α και 15 και το άρθρο διαμορφώνεται ως εξής: «Άρθρο 20 Όρια ταχύτητας 1. Το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας των αυτοκινήτων οχημάτων, μέσα στις κατοικημένες περιοχές, ορίζεται σε 30 χιλιόμετρα την ώρα, εκτός αν άλλως ορίζεται με ειδική σήμανση.