• Σχόλιο του χρήστη 'Costas Terzopoulos' | 4 Δεκεμβρίου 2020, 17:16

    20) Τα ζωήλατα οχήματα, μεγίστου επιτρεπόμενου βάρους μέχρι 3.000 χλγ., μπορούν να φέρουν μεταλλική στεφάνη στους Τροχούς, το πλάτος της οποίας σε ουδεμία περίπτωση επιτρέπεται να είναι μικρότερο των 0,05 μ. Η στεφάνη αυτή επιβάλλεται να είναι συνεχής, κυλινδρική και χωρίς προεξοχές, γωνίες ή διακοπές, απαγορεύεται Δε να στερεώνεται στους τροχούς με καρφιά των οποίων η κεφαλή εξέχει της επιφανείας της στεφάνης. ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ όλων των ζωήλατων οχημάτων και γενικότερα οποιαδήποτε χρήση μη-ανθρώπινου ζώου ως μετακίνηση. Η κακοποίηση που υφιστανται τα ζώα αυτά για να εκπαιδευτούν αλλά και να μπορούν να ανταπεξέλθουν στην αναγκαστική εργασία είναι εντελώς ανήθικη και καταχρηστική. 6) Τα ποδήλατα, εκτός από τα χρησιμοποιούμενα σε αθλητικούς αγώνες, επιβάλλεται να είναι εφοδιασμένα με ένα κουδούνι. 27) Αυτός που θέτει σε κυκλοφορία, καθώς και αυτός που οδηγεί όχημα άλλης κατηγορίας, κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου αυτού ή που δεν είναι εφοδιασμένο με τους από το άρθρο αυτό προβλεπόμενους, κατά περίπτωση, μηχανισμούς, πινακίδες, συσκευές ή συστήματα ή που έχει μηχανισμούς, πινακίδες, συσκευές ή συστήματα, που δεν πληρούν τις απαιτήσεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο ογδόντα (80,00) ευρώ. ΑΛΛΑΓΗ: 10€ Θεωρούμε μη αναλογικό πρόστιμο για έλλειψη ποδηλατικού κουδουνιού (που προβλέπεται υποχρεωτικό στην παρ 6.)να είναι 80€ ίσως με την έλλειψη των θανατηφόρων μηχανοκίνητων. Τα ποδηλατικά κουδούνια είναι σχεδόν απίθανο να προειδοποιήσουν μηχανοκίνητο οχήματα σε περίπτωση κινδύνου διότι είναι χαμηλής έντασης, και τα μηχανοκίνητα εξαιρετικά θορυβώδη, συν οι κλειστές καμπίνες των αυτοκινήτων. Πρακτικά το ποδηλατικό κουδούνι έχει νόημα στην προειδοποίηση πεζών, η οποία όμως μπορεί θα μπορούσε να γίνει και φωνητικά.