• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΒΑΡΑΣ' | 20 Μαΐου 2021, 13:55

    Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Η ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΤΟΥ ΡΟΛΟΣ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΟΥΣΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΟΔΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ.ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΟ Η ΤΟ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟ.ΤΕΚΜΗΡΙΟΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΝΩΡΙΣΤΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΥΚΛΩΝ ΟΠΟΥ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΟΥΔΕΤΕΡΟΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΚΑΙ Ο ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑΤΑ.ΧΩΡΙΣ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΣΥΜΒΑΝ.ΓΝΩΡΙΣΤΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΟΧΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΑΙΔΕΥΤΗ ΤΟΥΣ.ΓΝΩΡΙΣΘΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΔΕΙΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ.Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΙΠΤΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΔΙΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΕΥΚΟΛΑ Ο ΑΞΙΛΟΓΗΤΗΣ ΜΕ ΜΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΨΕΙ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΟΔΗΓΟ