• Σχόλιο του χρήστη '`ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Α' | 21 Μαΐου 2021, 06:44

    Η θεωρητική εξέταση κατά βάση διδάσκεται πλημμελώς ενώ πιστεύω ότι το 40% των ατυχημάτων οφείλεται σ αυτό. Ο υποψήφιος δίνει εξετάσεις μαθαίνοντας παπαγαλία με το multiple choise system με αποτέλεσμα όταν ξεκινήσει την πρακτική εκπαίδευση πιστεύει ότι ο φαρδύτερος δρόμος έχει προτεραιότητα. Σε ερώτηση που έγινε σε 8 υποψήφιους ημέρα πρακτικών εξετάσεων τι είναι ένα άσπρο φως που ανάβει την ημέρα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου ένας ήξερε ότι είναι της όπισθεν. Μήπως πρέπει το σύστημα των απαντήσεων να είναι διαφορετικό π.χ όπως το Γερμανικό να έχει δηλαδή και δυο απαντήσεις σωστές για να φανερώνει τις γνώσεις των υποψηφίων. Πιστεύω ότι πρέπει να δοθεί μεγαλύτερο βάρος στο θεωρητικό σκέλος. Εδώ βλέπουμε στο νομοσχέδιο μπήκαν 5 ερωτήσεις παραπάνω και επιτρέπονται 3 λάθη μήπως έπρεπε να μειωθούν οι απαντήσεις και να μην επιτρέπεται κανένα λάθος διότι στην οδήγηση ένα λάθος μπορεί να οδηγήσει και σε ένα η περισσότερους θανάτους. Μήπως κάτι πρέπει να αλλάξει τελικά στο σύστημα οδικής ασφάλειας που λέγεται (δίπλωμα οδήγησης) γιατί τόσα χρόνια μόνο η υφή του χαρτιού άλλαξε από εύκαμπτο έγινε πλαστικοποιημένη κάρτα.