• Σχόλιο του χρήστη 'Θεόφιλος Κοντός' | 22 Μαΐου 2021, 18:57

    α) Εναρμόνιση με τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη σε ότι αφορά τα Ιστορικά Οχήματα. β) Δυνατότητα διατήρησης των κρατικών πινακίδων κυκλοφορίας σε όποιον κάτοχο επιθυμεί να κυκλοφορεί κανονικά το όχημα του. γ) Σε περίπτωση θέσπισης τελών κυκλοφορίας για Ιστορικό Οχήματα, θα πρέπει να τεθεί υπόψιν η περιορισμένη χρήση τους. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να μακράν χαμηλότερα από αυτοκίνητα που κινούνται καθημερινά με πινακίδες κυκλοφορίας υπουργείου. δ) Αυστηρός έλεγχος στην έκδοση πινακίδων για Ιστορικά Οχήματα. Επιπλέον, θεωρώ προσωπικά πως είναι ντροπή να παρατηρούμε αμέτοχοι την πώληση τέτοιων αυτοκινήτων ακόμα και σε χώρες των Βαλκανίων, επειδή η κατοχή και συντήρηση τους εδώ στην Ελλάδα είναι ασύμφορη. Είναι άδικο για τους Έλληνες να θεωρούνται Ευρωπαίοι πολίτες δεύτερης κατηγορίας ακόμα και στον συγκεκριμένο τομέα. Τα Ιστορικά Αυτοκίνητα είναι πολιτιστική κληρονομιά.