• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΟΙΒΕΡΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ' | 22 Μαΐου 2021, 20:21

    Η κρατική ταξινόμηση είναι κάτι θεμιτό που γίνεται σε όλη την Ευρώπη.Θα επαναλαβω και εγώ όπως και πολλοί την ανάγκη διάσωσης οχημάτων που δεν έχουν έγγραφα..δηλαδή δεν υπάρχει ιστορικό ιδιοκτησίας (αρχικού ιδιοκτήτη όταν είχε κανονικές πινακίδες) για πολλούς λόγους (κληρονομικούς εγκαταληψης κλπ). Τα οχήματα αυτά όμως λόγο ακριβώς αυτού του ιστορικού ενδιαφέροντος πρέπει να μπορούν να σωθούν. Θα προτεινα λοιπόν να προσθέσετε στο εδάφιο της οριστικής διαγραφής "η αποδεικτικά στοιχεία κυριότητας του οχήματος από τον ιδιώτη που ζητά πινακίδες ιστορικού ενδιαφέροντος όπως α.Τιμολογιο πώλησης β.Συμβολαιο πώλησης. Επικουρικά α.Απογραφικο υπουργείου που να αποδεικνύει ότι το όχημα κυκλοφόρησε στην Ελλάδα β.Δηλωση από αστυνομία ότι το εν λόγο όχημα με τα συγκεκριμένα στοιχεία Αριθ.σασι & Αριθμό. μηχανής δεν έχει δηλωθεί σαν κλεμμένο.Αρα ο νομοθέτης θα είναι σίγουρος ότι το όχημα με τον νέο ιδιοκτήτη που τον έσωσε αλλά και το. Αναπαλαιωσε μπορεί να επανακυκλοφορήσει με τον νέο ιδιοκτήτη σε κρατικό μητρώο.Με την υπάρχουσα πρόταση σας αν βρεθεί σε ένα υπόγειο της Αθήνας μια Buggati του 1938 (όπου βιολογικά δεν θα μπορούσε να ζει ο ιδιοκτήτης) και είναι και ιστορικού αλλά και οικονομικού ενδιαφέροντος το όχημα δε μπορεί να σωθεί αλλά μόνο να καταστραφεί αφού δεν θα μπορέσει ποτέ να κυκλοφορήσει....παρόλα αυτά σε όλη την Ευρώπη μπορεί να βγάλει ιστορικές κρατικές πινακίδες με μόνο συμβόλαιο πώλησης του οχήματος και αφού έχει τα πλαίσια επάνω του (δλδ δεν διαγράφτηκε οριστικά για απόσυρση) και φυσικά δεν έχει δηλωθεί πουθενά κλοπή. Ευχαριστώ.