• Σχόλιο του χρήστη 'Στέλιος Πολυχρονόπουλος' | 23 Μαΐου 2021, 11:47

    Αξιότιμε Υπουργέ κ. Καραμανλή Αξιότιμε Υφυπουργέ κ. Κεφαλογιάννη, Αξιότιμε Γενικέ κ. Ξιφαρά, Σχετικά με το παρόν σχέδιο νόμου αναμφίβολα πρόκειται για μια ομολογουμένως αξία επαίνου προσπάθεια διάσωσης και ανάδειξης του ιστορικού οχήματος. Παρόλα αυτά, φοβάμαι, καθώς όπως λένε «ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες», ένα εδάφιο και συγκεκριμένα αυτό της προϋπόθεση διαγραφής από το μητρώο, μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα. Και εξηγούμαι: πάρα μα πάρα πολλά ιστορικά οχήματα αυτή τη στιγμή συντηρούνται, κυκλοφορούν και πωλούνται καθημερινά με ιστορικές πινακίδες από κατόχους οι οποίοι ΔΕΝ είναι οι ιδιοκτήτες που αναγράφονται στην αρχική άδεια κυκλοφορίας. Αυτό συμβαίνει γιατί πχ τα εν λόγω οχήματα βρέθηκαν εγκαταλελειμμένα χωρίς χαρτιά, ο αρχικός ιδιοκτήτης είναι άγνωστος, οι κληρονόμοι δεν ενδιαφέρθηκαν ή τα οχήματα έχουν εισαχθεί καθόλα νόμιμα σαν αντίκες χωρίς όμως να έχουν ταξινομηθεί. Συνήθως τα ως ανω οχήματα πωλούνται με ιδιωτικά συμφωνητικά ενώ σε πολλές περιπτώσεις ο αρχικός ιδιοκτήτης βαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας πολλών χιλιάδων ευρώ. Αυτό είναι μια πραγματικότητα που δεν μπορεί να αγνοηθεί. Αν παραμείνει ως έχει το εδάφιο πώς θα διαγραφούν αυτά τα οχήματα όταν άλλος θα εμφανίζεται στην άδεια του υπουργείου και άλλος θα είναι ο πραγματικός κάτοχος που συντηρεί σε άριστη κατάσταση και κυκλοφορεί το όχημα ; Αν παραμείνει ως έχει λοιπόν όλα αυτά τα οχήματα (τα οποία είναι ΧΙΛΙΑΔΕΣ, μπορείτε να το επιβεβαιώσετε με τις ομοσπονδίες) θα πωληθούν ως ανταλλακτικά ή θα καταστραφούν πράγμα που φαντάζομαι δεν είναι σκοπός του νόμου αυτού. Η μόνη λύση είναι να αλλάξει το εδάφιο αυτό , να απαλειφθεί το περί διαγραφής και να αντικατασταθεί με «στοιχεία κυκλοφορίας ιστορικού οχήματος χορηγούνται στον κάτοχο ο οποίος αναγράφεται στη βεβαίωση ιστορικότητας που χορηγούν οι φορείς». Με εκτίμηση, Στέλιος Πολυχρονόπουλος