• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΗΛΙΑΔΗΣ' | 23 Μαΐου 2021, 22:48

    Κύριε Υπουργέ του ΥΜΕ, ανεβάσατε προς διαβούλευση ένα σχέδιο νόμου, το οποίο εν κατακλείδι έχει σκοπό την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, της εξέτασης αλλά και της οδικής ασφαλείας των υποψηφίων οδηγών και οδηγών της χώρας. Έχει στόχο την αξιοκρατία και την διαφάνεια. Θα σας θυμίσω όμως, ότι και ο προηγούμενος νόμος, ο 4599, της προηγούμενης Κυβέρνησης, όπου εσείς πετάξατε στα σκουπίδια και δεν το κρύβω ότι ήταν και με την προτροπή του Κλάδου των Εκπαιδευτών, ήταν προς αυτή την κατεύθυνση ,εκτός από τρία προβλήματα - αγκάθια για τον Κλάδο μου, όπως τα ονομάζω. Ναι κύριε Υπουργέ, έως τώρα φαίνεται ότι καταλάβατε τουλάχιστον τα δυο από τα προβλήματα. Συγκεκριμένα είναι αδύνατη η Αδιάλειπτη λήψη 5G καθώς και να έχει ευθύνη ο εκπαιδευτής για την Αδιάλειπτη διαδικτυακή μετάδοση της κάμερας. Το τρίτο αγκάθι που αφορά στην θέση του εκπαιδευτή στο αυτοκίνητο την ώρα της πρακτικής εξέτασης, η προηγούμενη Κυβέρνηση είχε νομοθετήσει την ώρα της πρακτικής εξέτασης στον αστικό ιστό να γίνεται εναλλαγή του εκπαιδευτή και την ώρα των ελιγμών στον ελεγχόμενο χώρο ο υποψήφιος μόνος του. Η σημερινή λοιπόν Κυβέρνηση τότε ως αντιπολίτευση, διαλαλούσε και δήλωνε παντού - και εντός Βουλής - ότι δεν είναι δυνατόν ο εκπαιδευτής να μην είναι στην θέση του και επιπλέον δεν είναι δυνατόν να του επιτάσσουν το όχημα ιδιοκτησίας του! Σήμερα λοιπόν εσείς λέτε ότι ο εκπαιδευτής μέσα στον αστικό ιστό (που ξέρετε τι συνεπάγεται αυτό), την ώρα της πρακτικής εξέτασης θα είναι στο πίσω κάθισμα! Τα ερωτήματα πολλά και οι απορίες πολλές χωρίς ξεκάθαρες απαντήσεις. Το λέω αυτό διότι και σε ημερίδα που έλαβε μέρος ο Διευθυντής του Υφυπουργού σας, κ. Μαρίτσας, στις 22/5/21 για την οδική ασφάλεια, σε συγκεκριμένη σχετική ερώτηση απάντησε ότι «δεν είναι θέμα διαφάνειας αλλά θέμα ψυχολογίας»! Επίσης στην επιμονή του συντονιστή του πάνελ που σας έκανε την ερώτηση, όπου να σημειωθεί ότι δεν ήταν εκπαιδευτής, απάντησε ότι είναι πρόταση μίας ΜΚΟ και ενός Ιταλού εκπαιδευτή! Στην προσπάθεια της ΜΚΟ να απαντήσει, παρουσία του Διευθυντή του Υφυπουργού σας, κ. Μαρίτσα, ειπώθηκε ότι το εφάρμοσαν στην Πορτογαλία! Να πείτε λοιπόν σε αυτούς ότι, εμείς εδώ οι Έλληνες εργαζόμενοι δεν θέλουμε να έχουμε πρότυπο τους Πορτογάλους, αλλά τους Ιταλούς και τους Γερμανούς! Επίσης να πείτε στον Ιταλό εκπαιδευτή γιατί δεν το εφαρμόζει αυτό το σύστημα στην Ιταλία; Όποιο σεμινάριο ή εκπαίδευση κάνει ο εξεταστής, είναι ανέφικτο να αποκτήσει την εμπειρία των χιλιάδων ωρών που έχει ο εκπαιδευτής από την θέση του συνοδηγού, ακόμη και όσο αφορά στην ψυχοσύνθεση του υποψηφίου! Θα γίνουν ατυχήματα και θα έχουμε ακόμη και νεκρούς! Μόνο στην Αττική κάθε μεσημέρι θα κινούνται 700-800 εκπαιδευτικά, χωρίς ασφάλεια για τους χρήστες του οδικού δικτύου. Ας αφήσουμε στην άκρη την «καραμέλα» περί καλής και κακής εκπαίδευσης! Αν ήταν όλοι τόσο καλοί οδηγοί, με τόσα χρόνια οδήγησης δεν θα υπήρχαν ατυχήματα ούτε δυστυχήματα! Ξεχάστε τον αγγελικά πλασμένο κόσμο! Έχετε βρει ασφαλιστικό προϊόν να καλύπτει το όχημα ενώ οδηγεί υποψήφιος; και με τι κόστος; Αυτά τα προβλήματα υπήρχαν και στον προηγούμενο νόμο, τον 4599/19, όπου επαναλαμβάνω εσείς πετάξατε στα σκουπίδια αποκαλώντας τον γονατογράφημα! Έχετε φτιάξει ένα καλό νομοσχέδιο, έχει μέσα προτάσεις του Κλάδου μου, όπου τουλάχιστον τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια έχουμε παραθέσει στις εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες! Προχωρήστε στην εφαρμογή και αφήστε τον εκπαιδευτή στην φυσική του θέση, δεν είναι αυτός το πρόβλημα! Άλλωστε υπάρχει κάμερα που καταγράφει τα πάντα και εξασφαλίζει την διαφάνεια.