• Σχόλιο του χρήστη 'Μιχαλης Λαζαριδης' | 24 Μαΐου 2021, 11:26

    θα παραθεσω τις αποψεις μου με ερωτησεις: 1) γιατι προσπαθειτε να αλλαξετε τη διαδικασια των εξετασεων ξεκινοντας απο το τελος, δλδ πρωτα τα ζητηματα δοκιμασιας προσοντων και συμπεριφορας και οχι εξ ολοκληρου το συστημα της εκπαιδευσης που ειναι και απαρχαιωμενο και διαβλητο...Σε 25 45λεπτα μπορει καταλληλα να προετοιμαστει ενας οδηγος?γιατι δεν τις αυξανετε?και γιατι δεν υπαρχει πλαφον οικονομικο ωστε να μην υφισταται αθεμιτος ανταγωνισμος?γιατι αυξανετε το παθητικο κοστος του διπλωματος με την αυξηση της ασφαλιστικης εισφορας?γιατι δεν αλλαζετε/εκσυχρονιζετε τα βιβλια η το λογισμικο για ηλεκτρονικη εξεταση (πχ συμβατοτητα με τα πιο προσφατα windows)? 2) με τη σταση σας στοχοποιειτε τον εκπαιδευτη, ειδικα δε απο τη στιγμη που επιτασσετε ιδιωτικα οχηματα...γιατι δεν υιοθετειτε την πρακτικη στην Αγγλια οπου τα οχηματα ειναι υπηρεσιακα ? δεν εγινε αντιληπτο οτι σε περιπτωση ατυχηματος την ευθυνη φερει ο δασκαλος? και σε πειπτωση που ειναι αδυνατο να γινει αυτο ας κανουμε οτι ισχευσει στη Γερμανια επισης εχετε εκθεσει τον προεδρο της Π.Ο.Ε.Ο. ανεπανορθωτα καθως αλλα ειχατε υποσχεθει και αλλα κανετε.Εν τελει δημιουργειτε περισσοτερα προβληματα απο αυτα που προσπαθειτε να λυσετε. Ο κλαδος βαλλεται εδω και 3 χρονια λογω των απεργειων των εξεταστων, του νομοσχεδιου του Σπιρτζη τωρα και απο την πανδημια, σας παρακαλω να δωστε εφικτες λυσεις αμεσα που διασφαλιζουν τη διαφανεια και μην προκαλειτε συγχυση αδικως στο τοσο ταλαιπωρημενο κλαδο μας