• Σχόλιο του χρήστη 'Μανος Τζιακης' | 24 Μαΐου 2021, 14:41

    Κατ αρχας συγχαρητηρια στους Ηρακλειδες που προσπαθουν να καθαρισουν τον χωρο του ιστορικου οχηματος. Οντας τα τελευταια 40 χρονια συλλεκτης και τεχνικος εφορος για ιστορικα οχηματα θα ηθελα να καταθεσω μερικες αποψεις. Δυστυχως ο διαολος κρυβεται στις λεπτομερειες, και αναφερω αναλυτικα 1) Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ με την αναγκη ΚΤΕΟ σε ολα τα ιστορικα οχηματα, και ιδιατερα στην αναγκη ετησιου ΚΤΕΟ. Ναι υπαρχει ενα ποσοστο που πργαματι φροντιζει το οχημα του και το εχει σε αριστη ( και πολλες φορες καλυτερη απο εργοστασιακο). ΔΥΣΤΥΧΩΣ αυτο το ποσοστο ειναι μικρο, μιας και πολλοι θεωρουν το ιστορικο οχημα σαν την φτηνη λυση για μετακινηση, και τα οχηματα τους ειναι παγιδες θανατου για τους ιδιοκτητες τους και για τους υπολοιπους συνπολιτες. 2)Δυστυχως με την σημερινη δομη ΚΤΕΟ δεν υπαρχει το καταλληλο προσωπικο να κανει τεχνικο ελεγχο σε ιστορικα οχηματα , ποσο δε μαλλον η απαιτουμενη γνωση. 3)Παγκοσμιως ο τεχνικος ελεγχος γινεται με τις προδιαγραφες της χρονολογιας κατασκευης του οχηματος. Ισως σε μερικα θεματα υψιστης ασφαλειας θα πρεπει να υπαρξουν προσθηκες - βελτιωσεις . Αναφερω χαρακτηριστικα , οχηματα του 1920, ΔΕΝ εχουν προειδοποιητικα φωτα φρενων η φλας. ( και τα δυο ειναι πανευκολο να τοποθετηθουν χωρις την παραμικρη αλλοιωση του ιστορικου οχηματος.) 4) Σε ενα τεχνικο ελεγχο δεν εχει λογικη να ελεγξουμε με συγχρονα κριτηρια ( ακαμψια πλαισιου, ζωνες ασφαλειας, ΑΒS, ισχυς πεδησης, καυσαερια, χιλιομετρα, ποιοτητα και εμβελια φωτων.) Προτεινω λοιπον τον ετησιο ελεγχο ΚΤΕΟ, με προδιαγραφες χρονολογιας κατασκευης , αλλα με εμφαση στην ασφαλεια....