Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"ΜΕΡΟΣ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Άρθρο 26 Χορήγηση στοιχείων κυκλοφορίας σε όχημα ιστορικού ενδιαφέροντος και διαδικασία χαρακτηρισμού του ως ιστορικού ενδιαφέροντοςΣχόλιο του χρήστη Μανος Τζιακης | 24 Μαΐου 2021, 14:33
Μαζι με τα συγχαρητηρια στους Ηρακλειδες που προσπαθουν να καθαρισουν την κοπρο του αυγειου στα ιστορικα οχηματα, σαν ιδιοκτητης, χρηστης και τεχνικος εφορος στον χωρο τα τελευταια 40 χρονια , θα ηθελα να προσθεσω τα παρακατω. 1) Ενα ιστορικο οχημα βεβαιως και χρειαζεται πιστοποιηση ιστορικου απο τα καταλληλα διεθνη οργανα και τους εδω εκπροσωπους των. 2) Η πειρα με εχει διδαξει οτι η διαρκεια της πιστοποιησης και ο περιορισμος της σε 5 ετη ειναι πλεονασμος, ( την στιγμη που θα υπαρχει ετησιο ΚΤΕΟ για ταυτοποιηση στοιχειων) και οι μονοι ωφελημενοι ειναι οι ομοσπονδιες οι οποιες χρεωνουν υπερογκα για αυτον τον σκοπο. ( τελη ελεγχου , εγγραφη , ετησιες συνδρομες κλπ) . ΘΕΩΡΩ και προτεινω η πιστοποιηση να ειναι απαξ με κοστος ορισμενο απο το κρατος και η ταυτοποιηση των στοιχειων να γινεται απο το ΚΤΕΟ.