• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστάσιος' | 24 Μαΐου 2021, 17:35

    Είμαι σχετικά νέος στο επάγγελμα σαν εκπαιδευτής οδηγών. Είχα άλλες ιδέες στην προσπάθεια μου να αποκτήσω το πτυχίο μου και να κάτσω στην δεξιά θέση του αυτοκίνητου σαν δάσκαλος αλλά αλλιώς τα είδα από εκεί. Το σύστημα δεν αφήνει πολλά περιθώρια ή το ακολουθάς ή σε πετάει έξω. Οι δε περισσότεροι πελάτες δεν θέλουν να μάθουν να οδηγούν ,θέλουν να ψωνίσουν το δίπλωμα στην καλύτερη τιμή της αγοράς. Την ημέρα των εξετάσεων το άγχος μας είναι εάν θα τύχουμε βολικά σε επιτροπή, και να μην ξεχάσουμε να βγούμε φωτογραφία με τους μαθητές για τα sosial media. Υπάρχουν και εξαιρέσεις και για τους μεν και για τους δεν. Όσο αφορά τα πρακτικά μαθήματα και τις εξετάσεις προτείνω 1)Στην κατηγορία Β αύξηση των πρακτικών υποχρεωτικών μαθήματων σε 30 ,γιατί είναι μια κατηγορία που έρχεται σε πρώτη επαφή ο πολίτης με όχημα και παρουσιάζει τα περισσότερα ατυχήματα στους δρόμους. Εδώ κατά βάσει εξοικειώνετε να οδηγεί και να συμπεριφέρεται στους δημοσίους δρόμους. 2)Κατώτατη ελάχιστη τιμή πώλησης των διπλωμάτων ανά κατηγορία , με εμφανείς διαδικασία , ούτως ώστε ο πελάτης να απαιτεί τα μαθήματα επειδή τα πλήρωσε και ο εκπαιδευτής να πληρώνετε σωστά για αυτά που του προσφέρει. 3)Επιμόρφωση-αξιολόγηση των εκπαιδευτών ανά 5-ετια σε όλες ή στις κατηγορίες που τον ενδιαφέρει. Δεν μπορεί εκπαιδευτής που διδάσκει χρονιά π.χ. μόνο Β κατηγορία να έχει τα κριτήρια να διδάσκει και λεωφορείο ή μοτοσυκλέτα επειδή είναι δάσκαλος και πηρέ το πτυχίο πριν πολλά χρονιά. Τα κενά που δημιουργούνται είναι μεγάλα. 4)Εφόσον κατά την πρακτική εξέταση καθίσουμε στο πίσω κάθισμα, ο εξεταστής θα πρέπει να υπέστη πολύ καλή εκπαίδευση στην χρήση και στην συμπεριφορά των πετάλ. Ναι ξέρει να οδηγεί αυτοκίνητο αλλά τα πετάλ δεν ανταποκρίνονται το ίδιο με του κατασκευαστή του οχήματος. 5)Πλήρες Ασφαλιστικό πλαίσιο για κάλυψη ευθηνών, αποζημιώσεων σε περίπτωση ατυχήματος κατά την εξέταση.