• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργιάδης Σωκράτης' | 28 Μαΐου 2021, 23:53

    Η αποζημίωση των εξεταστων θα πρέπει να συσχετίζεται με το παραγόμενο έργο, δηλαδή να συνδέεται με τον αριθμό των υποψηφίων που θα εξετάσουν ανά μήνα και ανάλογα την κατηγορία του οχήματος και να είναι άμεσα συνδεδεμένο με το παράβολο πρακτικής εξέτασης του υποψηφίου. Δεν μπορεί ο υποψήφιος του φορτηγού που απασχολεί για 45 ή 90 λεπτά εξέτασης έναν εξεταστή να πληρώνει το ίδιο ποσό για την εξέταση που πληρώνει και ένας υποψηφιος που απασχολεί τον ίδιο εξεταστή για 30 λεπτά εξετασης. Το ίδιο ισχύει και για την θεωρητική εξέταση όπου δεν μπορεί να κοστίζει το ίδιο μια εξέταση των 30 λεπτών με μια εξέταση των 15 λεπτων. Με το υπάρχον καθεστώς οι υποψήφιοι των Α και Β κατηγοριών άδειας οδήγησης επιδοτουν τις εξετάσεις των υποψηφίων των μεγάλων κατηγοριών. Ούτε είναι σωστό να κατεβαίνει κάποιος εξεταστής για 7 ή 8 φορές τον μήνα χωρίς να πληρώνεται τις επιπλέον υπερωρίες. Κάτι τέτοιο δεν είναι προτοφανες ισχύει για τις εξετάσεις πιστοποίησης οδηγών επικίνδυνων εμπορευμάτων σύμφωνα με το 69740/1027 άρθρο 4 παρ. 2. Θα μπορούσε και εδώ να ισχυει κάτι αντίστοιχο, με αυτόν τον τρόπο και στις δύσκολες περιόδους με αυξημένες ανάγκες για επιτροπές εξετάσεων θα βγαίνουν πιο εύκολα παραπάνω επιτροπές