• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης Αποστόλου' | 30 Μαΐου 2021, 12:06

    Με εκτίμηση στους νομοθέτες και το αρμόδιο υπουργείο... Θα ήθελα να σας θέσω τον προβληματισμό μου προς όφελος της οδικής ασφάλειας και της ασφαλής διαδικασίας των εξετάσεων... Θα ξεκινήσω με μία ερώτηση...Γιατί δεν θα μπορούσε να οδηγήσει κάποιος ενα δεξιοτίμονο αυτοκίνητο στην Ελλάδα? απαντω... είναι θέμα ορατότητας...σε μία προσπέραση ο συνόδηγος δεν έχει ορατότητα στο αντίθετο ρεύμα.. . παραθέτω ενα παράδειγμα...κατά την διάρκεια της εξέτασης ο υποψήφιος οδηγός παίρνει την απόφαση να προσπεράσει ενα ακίνητο φορτήγο... εκείνη την στιγμή ο συνοδηγός δεν έχει ορατότητα και δεν γνωρίζει ακόμη αν είναι σωστή αυτή η απόφαση... όταν το αυτοκίνητο φτάσει στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας ο συνοδηγός αποκτά ορατότητα και αντιλαμβάνεται ότι στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας έρχεται με ιλλιγγιώδη ταχύτητα ένα μηχανάκι... τότε ο συνοδηγός οφείλει σε κλάσματα δευτερολέπτων να πάρει τον πληρη έλεγχο του αυτοκινήτου(και του τιμονιού) κ να τράβήξει το αυτοκίνητο πισω στο ρεύμα κυκλοφορίας.. .όπως αντιλαμβάνεστε σαν εξεταστή θέλουμε έναν πλήρως λειτουργικό οδηγό από την θέση του συνοδηγού και όχι μόνο στη χρήση του φρένου όπως θεωρεί ο νομοθέτης...σας παρακαλώ να αναθεωρήσετε την διάταξη για την θέση του εκπαιδευτή στο πίσω κάθισμα καθώς θα υπάρξουν πολλοί ακαταλλήλοι για αυτή την διαδικασία και θα θρηνήσουμε θύματα... καθώς η δυνατότητα να οδηγείς ενα αυτοκίνητο απο τη θέση του συνοδηγού δεν είναι θέμα επιμορφωτικού σεμιναρίου.. .αλλά αυξημένων αντανακλαστικών και ιδιαίτερων δεξιοτήτων... αν συνυπολογίσουμε την αύξηση του άγχους του υποψήφιου οδηγού.. .αλλά και του άγχους του εξεταστή που δεν θα έχει ορατότητα θα έχουμε ένα εκρηκτικό μείγμα.. .