• Σχόλιο του χρήστη 'Βεκρης Νεκταριος' | 30 Μαΐου 2021, 18:11

    Καλησπέρα. Θα ήθελα και εγώ να καταθέσω απόψεις - προτάσεις και προβληματισμούς μετά από 32 χρόνια στην εκπαίδευση και κατάρτιση των οδηγών. Θεωρητική εκπαίδευση. Εάν ήμουν στην θέση σας θα εμπλούτιζα τα ερωτηματολόγια όλων των κατηγοριών με περισσότερες γλώσσες όπως Αραβικά (28 χώρες στον κόσμο μιλούν αυτήν την γλώσσα) Κινεζικά, Γαλλικά και πορτογαλικά.είναι τόσο εύκολο αυτό να γίνει και απορώ γιατί δεν έχει γίνει μέχρι τώρα. Πρακτική εκπαίδευση - εξέταση. Οι εκπαιδευτές Οδηγησης και κυκλοφοριακής αγωγής διδάσκουν :την οδική ασφάλεια την τεχνική της Οδηγησης,αμυντική οδήγηση οικολογική και οικονομική. Αλληλεπιδρούν με τον μαθητή συνέχεια με σκοπό να του δώσουν περισσότερες Οδηγικές γνώσεις και εμπειρίες για την μελλοντική συνύπαρξη τους στο οδικό δίκτυο με τους άλλους οδηγούς. Αυτό λοιπόν σημαίνει ότι γεννιέται μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητή και εκπαιδευτή. Την ώρα λοιπόν της δοκιμασίας προσόντων και συμπεριφοράς εσείς προτείνετε ( θεσπίζετε;)να είναι μπροστά ο εξεταστής κ στο πίσω Καθισμα ο Εκπαιδευτης (παρατηρητής) πράγμα το οποίο θα δημιουργήσει ένα επιπλέον άγχος - σύγχυση του εξεταζόμενου βλέποντας έναν άγνωστο άνθρωπο δίπλα του με πιθανό αρνητικό αποτέλεσμα της εξέτασης. Ο προβληματισμός μου ; Αντίδραση -απόδοση του εξεταζόμενου και επίσης γεννιούνται διάφορα ερωτήματα ως προς το μέλλον και την θέση του εκπαιδευτή εννοώντας ότι αυτή η κίνηση είναι η πρώτη; κ ακολούθως η δεύτερη να είναι η οριστική έξοδος του εκπαιδευτή από το αυτοκίνητο και αλλά πολλά. Επι της ουσίας αδιάβλητη , απρόσκοπτη δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς χωρις εκπλήξεις που να θέτουν σε κίνδυνο τους άλλους χρήστες της οδού αλλά και εμάς θα γίνει μόνο με την παρουσία του εκπαιδευτή στην θέση που του αρμόζει ( συνοδηγός) και πίσω του εξεταστή όπου με την βοήθεια της κάμερας 360’ , (νομίζω την θελουμε όλοι για τους δικούς Τους λόγους ο καθένας) θα επιτευχθεί αδιάβλητη και με ασφάλεια το έργο της εξέτασης. Ευχαριστώ Βεκρης Νεκταριος.