• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλειος Γκουζάνης, δικηγόρος' | 31 Μαΐου 2021, 00:23

    Αρχικά θέλω να τονίσω πως οι προτάσεις που υποβάλλω είναι τόσο για τον εαυτό μου (έχω 10 ΟΙΕ στην ιδιοκτησία μου) όσο και εκ μέρους της οργάνωσης ΣΙΣΟ για τα στρατιωτικά οχήματα Λαμβάνοντας υπόψη και όλες τις παρατηρήσεις που υποβλήθηκαν από άλλους ενδιαφερόμενους, θέλω να προσθέσω σε όσα είχα υποβάλει στην αρχή της διαβούλευσης και τα εξής: Στην υπουργική απόφαση που θα εκδοθεί κατ΄ εξουσιοδότηση του άρθρου 32 § 9 θα πρέπει να γίνεται πρόβλεψη για κάποιες ιδιαιτερότητες των ΟΙΕ και δη: α) Θα πρέπει να αναφέρεται ότι για την διαδικασία του τεχνικού ελέγχου του άρθρου 29, τα ΟΙΕ επιτρέπεται και αρκεί να καλύπτουν τις τεχνικές προδιαγραφές της χώρας προέλευσής τους, όπως αυτές ίσχυσαν κατά τον χρόνο κατασκευής τους. Αυτό είναι άγχος αρκετών συλλεκτών και σκοπό έχει να τακτοποιήσει κυρίως και οχήματα προερχόμενα από τις Η.Π.Α. που ενδέχεται να παρουσιάζουν αποκλίσεις σε σχέση με τα ευρωπαϊκά. Σημειώνεται ότι υφίσταται εγκύκλιος μονίμου φύσεως του ΥΜΕ, για την κατ΄ εξαίρεση ταξινόμηση των οχημάτων που εκποιούνται από την Πρεσβεία των Η.Π.Α. στην Ελλάδα, επομένως υπάρχει ήδη παρόμοιο εξαιρετικό καθεστώς ταξινόμησης. Ότι άλλες ενδεχόμενες ελλείψεις μπορεί να είναι και η έλλειψη αριθμού πλαισίου (ιδίως οχήματα πριν το 1960 και οχήματα που έρχονται από τις ανακυκλώσεις). Και να προβλέπεται και διαδικασία χάραξης αριθμού πλαισίου σε άλλο σημείο, για τα οχήματα αυτά. β) Ότι και οι προσθήκες επιπλέον εξοπλισμού στα ΟΙΕ κρίνεται με βάση το καθεστώς και τις τεχνικές προδιαγραφές της χώρας προέλευσής τους, όπως αυτές ίσχυσαν κατά τον χρόνο κατασκευής τους. Έτσι π.χ. για την εγκατάσταση ζωνών ασφαλείας, ζαντών αλουμινίου, κοτσαδόρου κ.λπ.