• Σχόλιο του χρήστη 'Ε.Ο ΦΙΛ.Π.Α' | 31 Μαΐου 2021, 17:55

    Άρθρο 29 . Για λόγους ισότιμης μεταχείρισης των ιστορικών οχημάτων με τα συμβατικά οχήματα και για όσο διάστημα ισχύει η υποχρέωση τεχνικού ελέγχου ανά δύο έτη, το αυτό να ισχύει και για τα ιστορικά οχήματα. Πολλώ δε μάλλον που τα χιλιόμετρα που διανύει το μέσο ιστορικό όχημα, είναι σαφώς λιγότερα από αυτά που διανύει το μέσο συμβατικό όχημα και συνεπώς η εν λόγω ρύθμιση, μπορεί εύλογα να ισχύσει και εφ’όσον η Πολιτεία αποφασίσει για όλα ή μερικά οχήματα, το Τεχνικό Έλεγχο αυτών, για διάστημα μικρότερο των 2 ετών. Προτείνουμε το κείμενο της διάταξης να διαμορφωθεί ως εξής: «Καθιερώνεται τεχνικός έλεγχος των οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος, για τη διασφάλιση της ασφαλούς κυκλοφορίας αυτών, που πραγματοποιείται κάθε δύο (2) έτη». ΑΡΘΡΟ 30 παρ. δ. Σύμφωνα με τα σήμερα ισχύοντα, τα τέλη κυκλοφορίας για μοτοσυκλέτες με μηχανή έως 785 κ. εκ, έχουν ως εξής: Κυβισμός κινητήρα (κ.εκ.) Ποσό (ευρώ) Έως 300 22 301-785 55 Είναι συνεπώς καταφανώς άνισο, οι ιστορικές μοτοσυκλέτες έως 300 κ.εκ να καταβάλλουν τέλη κυκλοφορίας 50 ευρώ, ενώ και αυτές με κυβισμό έως 785 κ.εκ, να καταβάλλουν ομοίως 50 ευρώ, ενώ αντικειμενικά τα χιλιόμετρα που διανύει το μέσο αυτό ιστορικό όχημα, είναι σαφώς λιγότερα από αυτά που διανύει το αντίστοιχο μέσο συμβατικό όχημα. Προτείνουμε συνεπώς να διαμορφωθεί η παράγραφος δ, ως ακολούθως: δ) Για την κυκλοφορία μοτοσυκλέτας ιστορικού ενδιαφέροντος, καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας ιστορικού οχήματος, ως ακολούθως: Κυβισμός κινητήρα (κ.εκ.) Ποσό (ευρώ) Έως 300 20 Έως 785 40 Άνω των 786 50