• Σχόλιο του χρήστη 'Τζιμήκας Κωνσταντίνος' | 1 Ιουνίου 2021, 11:18

    Η προσθήκη της Μελέτης Περίπτωσης στα Ερωτηματολόγια 1 και 2 θεωρείται απαράδεκτη εφόσον το εν λόγω νομοσχέδιο κινείται στην όσο το δυνατόν μικρότερη εμπλοκή του ανθρώπινου παράγονται στις εξετάσεις, καθώς εύκολα καταλαβαίνει κανείς πως ο εξεταστής, ανάλογα την κρίση του, μπορεί να ευνοήσει ή όχι τον υποψήφιο, ακόμα και να τον απορρίψει μόνο και μόνο από την Μελέτη Περίπτωσης. Η αύξηση των ερωτήσεων όλων των Ερωτηματολογίων δεν προϋποθέτει και την ανάλογη αύξηση των δεκτών απαντήσεων, καθώς σε όλες τις εξετάσεις το ποσοστό σωστών απαντήσεων πολλαπλών επιλογών που πρέπει να επιτευχθεί βρίσκεται άνω του 90%, κάτι το οποίο μπορεί να διευκρινιστεί εάν υπάρχει σε όμοια εξέταση πανελληνίως, ακόμα και πανευρωπαϊκά. Βεβαίως και οι θεωρητικές εξετάσεις θα κρίνουν την ικανότητα του υποψηφίου να κρίνει και να αντιμετωπίσει ορισμένες καταστάσεις, παρόλα αυτά όμως η λανθασμένη απάντηση σε ορισμένες παρωχημένες ερωτήσεις του βιβλίου του Υπουργείου, που αναφέρεται εν έτει 2021 σε ζωήλατα οχήματα, δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο για την κτήση της θεωρητικής επάρκειας του υποψηφίου. Είναι αδύνατο να κρίνεται κάποιος αν μπορεί να παπαγαλίσει την αλλαγή λαδιών κινητήρα ή άλλων όμοιων ερωτήσεων οι οποίες εύκολα απαντώνται με ανάγνωση του βιβλίου του κατασκευαστή. Ενδεικτικά, μερικές προτάσεις: Αύξηση των δεκτών λανθασμένων απαντήσεων σε τουλάχιστον 5 ώστε να μειωθεί το ποσοστό που πρέπει να επιτύχει ο υποψήφιος για το Ερωτηματολόγιο 1 και σε 4 λανθασμένες απαντήσεις στα υπόλοιπα Ερωτηματολόγια. Διαγραφή των Μελετών Περιπτώσεων από τα Ερωτηματολόγια 1 και 2. Αλλαγή της θεωρητικής ύλης των βιβλίων του Υπουργείου κι εκσυγχρονισμός αυτής.