• Σχόλιο του χρήστη 'Πέτρος Μιχαηλίδης' | 1 Ιουνίου 2021, 14:20

    1. Πολλά από τα παλιά αυτοκίνητα είναι "παρατημένα" ή τροποποιημένα, χωρίς πινακίδες (ας υποθέσουμε νόμιμα κατατεθιμένες στην εφορία) και είτε δεν περνάνε ΚΤΕΟ ή δεν μπορούν να αποκτήσουν τα πιστοποιητικά του άρθρου 3, παρ. 14,15. Θα μπορεί να μεταβιβαστεί νόμιμα το αυτοκίνητο με σκοπό την ανακατασκευή του? 2. Η σχεδόν μονοπωλιακή έκδοση πιστοποιητικών/βεβαιώσεων του άρθρου 3 παρ. 14 & 15 ενέχει τον κίνδυνο άυξησης του κόστους αυτών. Μήπως να θεσπιστεί μια τιμή από το κράτος μέχρι να υπάρξει ανταγωνισμός? 3. Τα κλασσικά αυτοκίνητα είναι ***επένδυση*** για το κράτος. Πέραν της πολιτιστικής σημασίας αυτών κάποια από τα οικονομικά οφέλη περιλαμβάνουν: -προσέλκυση ιδοκτητών ιστορικών αυτοκινήτου από το εξωτερικό για συμμετοχή σε ράλλυ/εκδηλώσεις (=συνάλλαγμα) -μια "στρατιά" ανθρώπων που παρέχουν υπηρεσίες σε ντόπιους αλλά και ξένους ιδιοκτήτες (και εκπαιδεύουν νέα παιδιά) -κατασκευή (σε μικρή κλίμακα) και εμπορία σπάνιων ανταλλακτικών Επομένως τα διάφορα έξοδα βεβαιώσεων, τελών κυκλοφορίας κλπ θα πρέπει να κινούνται σε συμβολικό σχεδόν επίπεδο, με εκπτώσεις για τους ιδιοκτήτες πολλών ιστορικών αυτοκινήτων (δεν ανήκω σε αυτούς). 4. Εθελοτυφλούμε όταν δεν λαμβάνουμε υπόψη τα πολλά αυτοκίνητα που έχουν αλλάξει χέρια με υπεύθυνες δηλώσεις κλπ. Παρόλο που δεν θα οφεληθώ προσωπικά, μια παραγραφή ή εφάπαξ τακτοποίηση (***για πάντα***) τέτοιων αυτοκινήτων θα έδινε μια σπουδαία οικονομική ώθηση στον τομέα, πολλαπλασιάζοντας τον σχετικό τζίρο.