• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ' | 27 Φεβρουαρίου 2023, 17:44

    Το πλέον κρίσιμο ζήτημα που πρέπει ρητά να αναφερθεί στο εν λόγω άρθρο είναι ότι η εκπαιδευτική ύλη και οι εξετάσεις, που θα καθοριστούν με Υπουργική Απόφαση, θα πρέπει να βασίζονται κατά κύριο λόγο στο σχετικό εκπαιδευτικό υλικό των αυτοκινητοβιομηχανιών για τους τεχνίτες οχημάτων υψηλής τάσης. Τυχόν διδακτέα /εξεταζόμενη ύλη που θα βασίζεται σε θεωρητικές /ακαδημαϊκές γνώσεις θα οδηγήσει όχι μόνο σε αδιέξοδο πιστοποίησης, αλλά και σε κίνδυνο της ζωής των ιδίων των εργαζομένων, αφού δεν θα έχουν λάβει τις απαραίτητες πρακτικές γνώσεις. Όσο αφορά την προγενέστερη πιστοποίηση για τους τεχνίτες της κατηγορίας 1, οι οποίοι θα έχουν δικαίωμα εργασίας στο όχημα μόνον εκτός των κυκλωμάτων υψηλής τάσης και θα εκπαιδεύονται μόνο σε ζητήματα ασφάλειας (safety) και ασφάλισης (απενεργοποίησης των κυκλωμάτων ΥΤ) των οχημάτων, θα πρέπει να συμπληρωθούν και άλλες κατηγορίες εκ των οποίων μπορεί να προέρχονται, πχ. του τεχνίτη αμαξωμάτων (βαφείς-φανοποιούς). Δεδομένης τέλος της διασποράς των συνεργείων και της ανάγκης στήριξης του εργατικού δυναμικού, θα πρέπει να γίνει αναφορά αφενός ότι οι φορείς εκπαίδευσης θα καλύπτουν επαρκώς την επικράτεια και αφετέρου ότι το κόστος εκπαίδευσης θα είναι το απολύτως ελάχιστο.