• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος, SV2DOF' | 1 Σεπτεμβρίου 2010, 20:03

    Για την ορθότερη κατανομή των ερωτήσεων εξέτασης μέσα στο σύνολο της εξεταστέας ύλης, προτείνεται, τα βασικά κεφάλαια να χωριστούν σε ενότητες και υποενότητες και να είναι δεσμευτικό να μπεί συγκεκριμένος αριθμός ερωτήσεων από κάθε υποενότητα. π.χ. Έστω ότι στο Κεφ. Α "Τεχνικά Θέματα" αντιστοιχούν 50 ερωτήσεις. Τότε 5 ερωτήσεις θα αντιστοιχούν στην Ενότητα "Πομποί" από 50 που θα υπάρχουν για την ίδια ενότητα στο Ερωτηματολόγιο (question pool) και μάλιστα ως εξής ανά υποενότητα Λειτουργικά (block) διαγράμματα πομπών: (2 ερωτήσεις από 20) Θεωρία πομπών: (1 ερώτηση από 10) Αρμονικές και παρασιτικές ταλαντώσεις: (2 ερωτήσεις από 20) δείτε αντίστοιχη πρακτική που ακολουθείται από την NZART (Ν. Ζηλανδία) http://www.nzart.org.nz/exam/sg/sg-contr.html στα πλαίσια των παραπάνω και σε συνέχεια της πρότασης του SV2GWY, η εξέταση της γνώσης στοιχειώδους Αγγλικής μπορεί να ενσωματωθεί ως υποενότητα στο Κεφ. Β' "Λειτουργικοί Κανόνες και Διαδικασίες" υπό τη μορφή ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής σε απλά κείμενα ραδιοερασιτεχνικών διαλόγων(QSOs) ή ακόμα και αποσπάσματα φυλλαδίων χαρακτηριστικών ραδιοερασιτεχνικού εξοπλισμού (brochures), περιγραφή λειτουργιών πομποδεκτών κ.τ.λ.