• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΛΑΤΣΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ' | 10 Σεπτεμβρίου 2010, 03:44

    Με αυτό το Άρθρο 3 'θα φάμε τα μουστάκια μας' ΗΙ Αγαπητέ φίλε και εν ραδιοερασιτεχνισμώ συνάδελφε κε Γιανναράκη και οι υπόλοιποι που συνυπογράφετε θα ήθελα να μου λύσετε μερικές απορίες αβιάστως δημιουργηθέντες. Σας παρακάλεσε κανείς να γίνετε ραδιοερασιτέχνες; Μήπως ψάχνουμε σε 'βουνά και λαγγάδια' να βρούμε κόσμο και να τον παρακαλέσουμε να γίνει ραδιοερασιτέχνης; Δηλαδή εσείς γίνατε ραδιοερασιτέχνες γιατί πέσανε στα πόδια σας και σας παρακάλεσαν; Όποιος έχει το 'σαράκι' δεν προσπαθεί να γίνει ραδιοερασιτέχνης; (μια ανηψιά μου μας λέει ραδιοβαρεμένους ή ραδιοπυροβολημένους ΗΙ) Το ίντερνετ είναι ραδιοερασιτεχνική ενασχόληση; Πιστεύετε ότι μπορείτε να επιρρεάσετε τους νέους στο ποιό χόμπυ θα διαλέξουν; οι νέοι κάνουν αυτό που τους αρέσει άσχετα με τις δικιές μας επιθυμίες. Κατά την γνώμη μου, αν το χόμπυ ή οι σύλλογοι δυσλειτουργούν (τι δουλειά έχει ο σύλλογος με το χόμπυ; ο σύλλογος δεν είναι χόμπυ είναι συλλογική εργασία ανθρώπων με κοινούς σκοπούς ας μην μπερδεύουμε τα πράγματα) δεν φταίνε οι εξετάσεις (το θέμα μας εδώ είναι ο κανονισμός και όχι η συμπεριφορά μας) αλλά φταίμε εμείς οι ίδιοι που δημιουργούμε όλα αυτά τα προβλήματα και μετά τα στιγματίζουμε σαν να μην γνωρίζουμε τίποτε για τον 'φόνο'. Αλήθεια πιστεύετε ότι η προσέλκηση (άνευ κρητηρίου κατά τα λεγόμενά σας) νέων στο χόμπυ, δηλαδή η άκρατη αύξηση των μελών είναι η ικανανή και αναγκαία συνθήκη για να πάει το χόμπυ μπροστά; Εμείς ας μας ονομάσω 'παλαιότεροι' δεν έχουμε καμιά ευθύνη για την κατάντια του χόμπυ; οι εξετάσεις το κατάντησαν έτσι; Ειληκρινά δεν μπορώ να ακολουθήσω τον συλλογισμό σας στον συσχετισμό των νέων μελών με 'τους καλύτερους εκαπιδευτές'. Δηλαδή αυτό είναι το ζητούμενο να κάνουμε πολλά μέλη να αποκτήσουμε μεγαλύτερη πολιτική οικονομική κλπ ισχύ; Και το χόμπυ; που το βλέπετε το χόμπυ σε όλα αυτά; Επιτρέψτε μου να σταματήσω τον σχολιασμό διότι δεν τιμά ούτε εσάς αλλά πολύ περισσότερο εμένα. Αλλά μην μου πατάτε και τον 'κάλο' με τα Μορς. Έχω πάρα πολλά επιχειρήματα γιατί δεν πρέπει να καταργηθούν και όλα έχουν σχέση με το χόμπυ και όχι με το ίντερνετ ή τους αυτοματισμούς ή τα κινητά τηλέφωνα (υπάρχει ραδιοερασιτεχνικό κινητό τηλέφωνο και δεν το ήξερα;) ή άλλες δραστηριότητες που χρησιμοποιούνται μεν από ραδιοερασιτέχνες αλλά δεν είναι ραδιοερασιτεχνική ενασχόληση από μόνη της. Θα σας πω μια ιστοριούλα για τα Μορς ελπίζοντας ότι δεν σας κουράζω. Πριν μερικά χρόνια ένας νέος ραδιοερασιτέχνης μου λέει (αγόρασα ένα καινούριο βραχαίο αλλά είναι χαλασμένο γιατί δεν ακούω κανένα σταθμό. Τον ρώτησα τι έκανε με την κεραία του αλλά όλα φαίνονταν κανονικά. Επειδή διέθετα μια μονομπάντερ στα 20 μέτρα με ρώτησε αν μπορούσε να το φέρει από το σπίτι μου να το δοκιμάσουμε στην κεραία μου. Σε λίγο είχαμε ένα καινούριο ακριβό βραχαίο να ψάχνει την μπάντα των 20 αλλά 'φωνή βοώντως εν τη ερήμω'. Δεν ακούγαμε τίποτα. Τελευταία μου σκέψη ήταν να δοκιμάσουμε στα Μορς. Ακούω κάποιον με πολύ χαμηλό σήμα. Του στέλνω μιά μόνο φορά το χαρακτηριστικό μου και μου απαντάει με 599. Ντράπηκα και του έστειλα και εγώ 599 και του λέω QTH? μου απαντάει Antarctica. Η ιστορία είναι από πρώτο χέρι με μάρτυρα. Δίδαγμα: όταν όλες οι επικοινωνίες δεν είναι δυνατές η μόνη που έχει πιθανότητες είναι αυτή των Μορς.- Ελπίζω να μην μου κρατήσετε κακία για τα σχόλια ή την εμπειρία μου. Αγαπητέ φίλε κε Περρέα: πολύ χρήσιμη η εμπειρία σας αλλά θα ήθελα να μου απαντήσετε αν είναι δυνατόν να γίνει κάτι τέτοιο στην χώρα μας όχι από άποψη υπουργείου αλλά από άποψη χειριστών (αυτά τα ρημάδια τα κουμπιά και τα μενού τι εύκολα που ανεβάζουν την ισχύ ή το άλλο 'ο ενισχυτής είναι για να μερακλώνομαι.... δεν τον χρησιμοποιώ') Αν δούμε το χόμπυ από ένα πρίσμα πολύ διαφορετικό από αυτό που το βλέπετε πολλά είναι εκείνα που δεν θα λέγατε. ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ: '''ο ραδιοερασιτέχνης είναι παγκόσμιος πρεσβευτής πρώτα του εαυτού του και μετά της χώρας του''' (αυτό είναι δικό μου και όποιος θέλει ας το κάνει δικό του). Και αυτό είναι μόνο από την δραστηριότητα του ραδιοερασιτέχνη σαν χρήστη συσκευών και φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτή η δραστηριότητα είναι μικρό μέρος του ορισμού στο Άρθρο 2 παράγραφος 3 περί υπηρεσίας ραδιοερασιτέχνη (όχι δεν είναι άλλο πράγμα η υπηρεσία και άλλο ο άνθρωπος, αυτός που θέλει να λέγεται ραδιοερασιτέχνης πρέπει να κάνει αυτά που λέει ο ορισμός της υπηρεσίας ραδιοερασιτέχνη διαφορετικά σε τι θα διαφέραμε από οποιονδήποτε ερασιτέχνη;) Αν κάποιος ραδιοερασιτέχνης χρησιμοποιεί τον σταθμό του σαν κινητό τηλέφωνο είναι είτε γιατί δεν έχει ιδέα τι λέει η παράγραφος 3 είτε γιατί την καταπατά ασυστόλως δηλαδή αν τον ρωτήσεις τι είναι ραδιοερασιτεχνισμός θα σου απαντήσει η εναλλακτική κινητή τηλεφωνία. Έχετε κάποιον τρόπο νουθεσίας; Πως είπατε... ελεγκτικοί μηχανισμοί; Δηλαδή ΥΜΕ και ΕΕΤΤ. Τι είναι αυτό τρώγεται; Αυτοί δεν ξαδιάζουν από την ραδιοτηλεόραση με εμάς θα ασχοληθούν; Στους άλλους βάζουν κανένα πρόστιμο σε εμάς τι να κάνουν; (τι είναι ο κάβουρας τι είναι το ζουμί του) Πριν χρόνια στην Βιέννη ο Ρούντη με πήγε σε έναν ραδιοερασιτέχνη κατηγορίας 2 για επίσκεψη. Μας είπε ότι του κάνανε έλεγχο αν τα μηχανάκια του είναι σύμφωνα με τον κανονισμό. Και το βραχαίο που έχεις; τον ρώτησε ο Ρούντη. Δεν το είχα στο τροφοδοτικό ούτε το είχα σε κεραία του απάντησε ο Κάρλ και έτσι μου κάνανε μόνο μια σύσταση αλλιώς θα μου πέρνανε την άδεια και θα είχα δίωξη. Αυτά συμβαίνουν αλλού όχι εδώ. Αγαπητέ κε Δαλακούρα πολύ ωραία αυτά για τα ΚΕΠ αλλά εμένα το μυαλό μου πήγε (σύμφωνα με τα προγραφόμενα) στο ότι μετά την αίτηση στα ΚΕΠ να μας έρχεται η άδεια με συστημένο στο σπίτι. Συγγνώμη για την παρερμηνευτική σκέψη μου. Είναι άσχετη με την σκέψη σας. Αγαπητέ κε Ξανθόπουλε: μάλλον θα τα μπλέξουμε τα πράγματα με την πρότασή σας η οποία θίγει ένα πολύ μεγάλο θέμα το οποίο κάποτε πρέπει να κουβεντιάσουμε χωρίς προκαταλήψεις. Αγαπητέ κε Χαροκοπάκη: ίσως σας κατηγορήσουν ότι ψάχνετε για ηλεκτρονικούς να γίνουν ραδιοερασιτέχνες. Αλήθεια γιατί να εξαιρούνται του κεφαλαίου Α ορισμένοι πτυχιούχοι; αν τα ξέρουν θα τα απαντήσουν αν δεν τα ξέρουν γιατί να πάρουν την άδεια; (νομίζω...) Αγαπητέ κε SV1GSU: πολύ σωστά δεν πρέπει να είμαστε ρατσιστές αλλά πείτε μου πως θα διαβάσουν ένα κείμενο που πρέπει να υπογράψουν (πχ η αίτηση για συμμετοχή στις εξετάσεις) δηλαδή το ζητούμενο είναι να γίνουν όλοι ραδιοερασιτέχνες; υπάρχει λόγος; μήπως για να είναι πτυχιούχοι; Αγαπητέ κε SV2DOF: αλήθεια γιατί ξεχάσαμε τα CB για όλους αυτούς που δεν θέλουν να δίνουν εξετάσεις; ακόμη λίγο και θα αισθανόμουν ρατσιστής που δεν θέλω να γίνει το χόμπυ 'μπάτε σκύλοι αλλέστε και αλλεστικά μην δίνετε'. Αγαπητέ κε SW1IWJ πολύ σωστά. Βεβαίως και να επικοινωνείτε με Μορς. Μια και δεν ξέρω γιαπωνέζικα δεν μπορώ να επικοινωνήσω στα γιαπωνέζικα, εσεις όμως που δεν ξέρετε Μορς πως θα επικοινωνήσετε στα Μορς; Με υπολογιστή; Ξέρετε πόσα προγράμματα έχω δοκιμάσει; Σχεδόν όσα κυκλοφορούν. Ξέρετε ποιο από όλα είναι το καλύτερο; Το αυτί μου. Αγαπητέ κε Αθανασίου: τι εννοείτε με το 'εκπτώσεις'; Από όσα διάβασα (και σχολίασα) έως τώρα μόνο εκπτώσεις είδα άρα οι εκπτώσεις είναι ο κανόνας. Τι θέλετε και με επαναφέρετε στην τάξη; Δεν με λυπάστε; ΗΙ Αγαπητέ κε Άκη: δεν είναι αυτός ο λόγος ύπαρξης των Μορς. Ο παραλληλισμός σχολείων και προαπαιτουμένων δεν είναι και τόσο επιτυχής. Υπάρχουν χίλιοι άλλοι λόγοι μη κατάργησης των Μορς. Και όποιος με ρωτήσει γιατί καταργήθηκαν στα επαγγελματικά ... ας ρίξει μια δεύτερη ματιά στην εκπαίδευση αυτών που τους καταργήθηκαν και ας τους ακούσει να λένε πότε τα ξαναχρειάστηκαν (όταν όλα τα συστήματα καταρεύσουν μόνο τα Μορς θα δουλέψουν μου είπε κάποτε κάποιος που ήξερε τι έλεγε και δεν έχω κανένα λόγο να μην τον πιστέψω άλλωστε έχω δική μου εμπειρία-ες που το στηρίζουν). Αγαπητέ κε SV2DOF: ρε Γιώργο τι τον βάζεις μροστάρη τον Ινδό; Μια αλήθεια διατύπωσε ο άνθρωπος ενός πολύ μεγάλου θέματος και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αυτό ακριβώς λέω και εγώ εδώ και 20 χρόνια. ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ Αγαπητοί φίλοι συγχωρήστε τα σχόλιά μου. ΔΕΝ είμαι το υπουργείο (ΗΙ) αλλά εδώ και πάρα πολλά χρόνια ήθελα να ακούσω από άλλους συναδέλφους και μη σχόλια για αυτά τα θέματα και να εκφράσω τις απόψεις μου με τις οποίες δεν είναι ανάγκη να συμφωνείτε και φυσικά μην ζητάτε να συμφωνήσω σε κάτι που έχω διαφορετική γνώμη. Αλλά μετά από τόσο κείμενο έχω χάσει το ζητούμενο που είναι η διαβούλευση του παρόντος άρθρου. Για να το ξαναδιαβάσω.... Λοιπόν έχουμε και λέμε 1. έχουν καμιά σοβαρή διαφορά οι κατηγορίες; δεν νομίζω παρά μόνο στο ότι δεν αγχώνονται οι της 2 στα Μορς και την 'βγάζουν' 'αβρόχεις ποσί' αυτό μου θυμίζει κάτι σαν: ο τεμπέλης θα βρει τρόπο να την 'βγάλει' καθαρή. 2.2 έχουμε λοιπόν ένα δωδεκάχρονο που ξέρει να πατάει το πρες και ο περήφανος πατέρας του θέλει να μας πείσει ότι μπορεί να καταλάβει τι θα πει επικοινωνία κλπ κλπ κλπ ΗΙ ΗΙ ΗΙ και το ωραίο είναι ότι θα βγαίνει και στα βραχαία να τα λέει με ποιόν άραγε μήπως με τον πατέρα του η με τον συμμαθητή του που είναι στην κατασκήνωση και του έδωσαν και ένα μηχανάκι... εντάξει μωρέ δεν έχει άδεια αλλά έχει ο δικός μας το ίδιο κάνει... Μήπως μπερδέψαμε την novice class των αμερικανών με τις άλλες κατηγορίες τους και τα πήραμε φαλλάγι όλα με βαρβάτες εκπτώσεις; λέω μήπως. Θα βγάλετε λοιπόν τα δωδεκάχρονα να δώσουν εξετάσεις για να ξεπεράσουν τον Α'ι'νστάιν; απορίαν έχω. Λέω ναι στα δωδεκάχρονα με ελαφριές εξετάσεις ελάχιστων απαιτήσεων αλλά μόνο για την ζώνη των VHF και UHF και πάντοτε με την επιτήρηση του πατέρα ραδιοερασιτέχνη ο οποίος είναι κατά νόμο υπεύθυνος για τις νομικές πράξεις του παιδιού του (παρεμβολές, βρισιές κλπ). Αλήθεια έχει το δωδεκάχρονο συναίσθηση των πράξεών του; Ακούει ή μάλλον διαβάζει κανείς; Και ας μην το κάνουμε σκαλί γιατί για αλλαγή κατηγορίας θα πρέπει να δίνει τις νέες εξετάσεις (οι αμερικάνοι δεν δίνουν μόνο Μορς για να αλλάξουν κατηγορία... αυτό το γράφω γιατί όλοι βλέπουμε τι κάνουν αυτοί αλλά δεν βλέπουμε πως το κάνουν. Πάνε στην αμερική να πας από general class σε advanced class και αν δεν τα ... δεις όλα έλα να μου το πεις). 3. βούτηρο στο ψωμί των συλλόγων 4 και 5 μήπως κάνουμε διακρίσεις μεταξύ της 1 και της 2 αυτό το 3 και 5 αιτήσεις δεν μου κάθεται καλά. 6 έως τέλος : όλα καλά εκτός από εκείνο περί πτυχίου. Η φωτογραφία μπορεί να μπει σε άλλης ονομασίας δημόσιο έγγραφο, δεν είναι ανάγκη να είναι πτυχίο (που πιστοποιεί τι ότι δύναμαι να λάβω την άδεια και η άδεια τι πιστοποιεί τις γνώσεις και δεξιότητες που απέδειξα; ε... τότε τι χρειάζεται το πτυχίο;. CUL 73 de SV7BAY the name is Babis es the qth is Xanthi BK