• Σχόλιο του χρήστη 'Αμφιτρίτη' | 5 Φεβρουαρίου 2013, 16:36

    Άρθρο 1 παρ. στ΄ ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟΥ 1 "Απαράδεκτος ο ορισμός... "επιτυχή επίθεση ή ανεπιτυχή προσπάθεια επίθεσης ή απειλητική στάση & συμπεριφορά προς τον άνθρωπο ή τα άλλα ζώα..." Ποιος άραγε και με ποια κριτήρια, θα ορίζει ότι το ζώο είναι επιθετικό και άρα επικίνδυνο και με ποια κριτήρια θα πιστοποιείται στην πράξη ότι διαπράχθηκε επιτυχής ή ανεπιτυχής προσπάθεια επίθεσης; Πως θα πιστοποιείται στην πράξη η απειλητική στάση & συμπεριφορά ενός ζώου που ενδεχομένως να είναι φοβικό λόγω κακοποίησης, είτε στρεσαρισμένο λόγω ότι χάθηκε και βρίσκεται σε άγνωστο περιβάλλον, είτε για λόγους ανασφάλειας και άμυνας του θα γαβγίσει σε κάποιον άγνωστο που το πλησιάζει; Με ποιο τρόπο διασφαλίζεται με την παρούσα τροποποίηση, η ασφάλεια του ζώου, από τυχόν ψευδείς καταγγελίες για επιθετικές συμπεριφορές, από ανθρώπους που ενδεχομένως, επιθυμούν να "ξεφορτωθούν" και να στείλουν στην ευθανασία κάποια ζώα ανεπιθύμητα για αυτούς; Απορώ και ενίσταμαι... για την απαράδεκτη αυτή τροποποίηση του εν λόγω άρθρου και της απογοητευτικής ελληνικής πραγματικότητας εκεί στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης... και τον νομικών που γνωμοδότησαν για μια τέτοια απαράδεκτη "τρύπια" νομική τροποποίηση!!! Άρθρο 9 παρ.1β) ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ Η ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ Δυστυχώς στην πράξη οι περισσότεροι Δήμοι δεν τρέχουν πρόγραμμα στείρωσης, περίθαλψης κλπ. είναι τουλάχιστον άκαιρο και ανούσιο, να τους ζητάνε την άδεια τα Φιλοζωικά Σωματεία, για να συλλέξουν-περιθάλψουν ένα τραυματισμένο ή να στειρώσουν ένα αδέσποτο ζωάκι. Με ποια κριτήρια ο εκάστοτε Δήμος θα αδειοδοτεί θετικά ένα Φιλοζωικό Σωματείο και θα εισηγείται αρνητικά, σε ένα άλλο; Άρθρο 9 παρ. 4ε) ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Γνωμάτευση ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Νοσοκομείο, που να ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΣΑΦΩΣ ότι πρόκειται για δάγκωμα από σκύλο. Άρθρο 9, παράγραφος 12 ββ) ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΥΝΗΓΗΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ, ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ Η συμμετοχή εκπροσώπου κυνηγητικού συλλόγου στη πενταμελή επιτροπή των Δήμων, αποτελεί μια λάθος πρόταση του νομοθέτη. Ποιος ο ρόλος και η συνεισφορά στην πράξη, του εκπροσώπου των κυνηγητικών συλλόγων στην επιτροπή; Nα αντικατασταθεί με ειδικό εκπαιδευτή σε θέματα συμπεριφοράς & εκπαίδευσης των ζώων, ο οποίος και θα συνδράμει ουσιαστικά και έμπρακτα σε σοβαρά ζητήματα που αφορούν στην εκπαίδευση των εθελοντών στο πως θα συλλέγουν τα αδέσποτα κ.α., πως θα αντιμετωπίζουν το κάθε ζώο ως μοναδική περίπτωση και σύμφωνα με τις ανάγκες που έχει, ενώ θα γνωμοδοτούν και θα συνδράμουν στη διοργάνωση ενημερωτικών εκδηλώσεων ευαισθητοποίησης, σχετικά με τα δεσποζόμενα & αδέσποτα ζώα, σε σχολεία κ.α. Επιπρόσθετα να τονίσουμε ότι είναι αδύνατον ένας κυνηγός να γνωρίζει περί ευζωίας ζώων συντροφιάς και κυρίως δεν μπορεί να αποφασίζει αν ένα ζώο εκδηλώνει επιθετική συμπεριφορά ή όχι, ενώ ένας ειδικός εκπαιδευτής μπορεί να γνωμοδοτήσει εάν ένα ζώο είναι επικίνδυνο ή όχι! Άρθρο 12 παρ. 2α) ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΖΩΩΝ ΑΓΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΙ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΗΣ ΖΩΩΝ Οφείλετε να προσθέσετε τις εμπορικές εκθέσεις ΟΛΩΝ των ειδών ζώων. Άγριων και μη. Οφείλετε να προσθέσετε την απαγόρευση έκθεσης αγρίων και μη ζώων, ΚΑΙ ΕΞΩ από τα καταστήματα πώλησης ζώων στο δημόσιο χώρο! ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΘΕΙ ΓΕΝΙΚΩΣ Η ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ-ΠΩΛΗΣΗ ΖΩΩΝ ΑΓΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΗ, ΜΕΣΩ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ & ΙΔΙΩΤΩΝ!