• 1) Είναι τελείως απαράδεκτος ο νέος ορισμός που θεσπίζεται με την τροπολογία που αφορά στα "επιθετικά" ζώα. Με το νέο ορισμό λύνονται τα χέρια σ'όσους μέσα στους ΟΤΑ προσπαθούν να "εξαφανίσουν" παντί τρόπω όλα τα αδέσποτα από τις περιοχές τους. Να παραμείνει ο ορισμός του "επιθετικού ζώου" όπως αυτός αναφέρεται στο άρθρο 1γ του Ν4039/12με την προσθηκη της λέξεως "κατ'επανάληψη" η δε γνωμάτευση περί της επιθετικότητας ή μη ενός ζώου να γίνεται εγγράφως από κτηνίατρο του Δημοτικού Κτηνιατρείου ή της Περιφερειακής Κτηνιατρικής Υπηρεσίας. 2) Τα Φιλοζωικά Σωματεία και Οργανώσεις αποτελούνται από άτομα που είναι "εθελοντές" κατόπιν τούτου με την προτεινόμενη τροπολογία που αναφέρεται στην "έγκριση του Δήμου" για την περισυλλογή και περίθαλψη των αδέσποτωναπό τα μέλη των Φιλοζωικών Σωματείων επιχειρείται ο έλεγχος του "Εθελοντισμού" και ουσιαστικά η κατάργηση του έργου των Φιλοζωικών Σωματείων που θα αποτελούν "εμπόδιο" ή θα αντιστέκονται στην εξόντωση των αδέσποτων ζώων συντροφιάς.Εθελοντισμός κατά "παραγγελία" ανάλογα με τις σκοπιμότητες του κάθε Δημάρχου δεν μπορεί να υπάρξει. 3) Τελικά,με τον συνδυασμό των δυσμενών τροπολογιών στα αντίστοιχα άρθρα του υφιστάμενου νόμουκαι με την ΜΗ ύπαρξηπρόβλεψης στο νόμο για κυρώσεις εναντίον των Δήμων που δεν εφαρμόζουν αυτόν ή τον εφαρμόζουν πλημμελώς, προσπαθούν κάποιοι "ανεγκέφαλοι" από το υπουργείο να καταργήσουν τον ρόλο και την φιλοσοφία της ύπαρξης των Φικοζωικών Σωματείων & Οργανώσεωνκαι εξαναγκάζουν αυτά να συμμορφώνονται προς τας "Υποδείξεις" των Δημάρχων και Αντιδημάρχων εφόσον επιθυμούν να "υφίστανται" και κατά τον τρόπο αυτόν θα καταντήσουν τα Φιλοζωικά Σωματεία¨"Υπηρεσία" του Δήμουπου μάλιστα θα προμηθεύουνεργατικό προσωπικό ΔΩΡΕΑΝ. 4)Επίσης είναι σημαντικόνα κατοχειρωθεί νομοθετικά το δικαίωμα κάθε φιλόζωου πολίτη, οργανωμένου ή μη, να μπορεί να ταϊζει, να ποτίζει και γενικώς να περιθάλπτει κάθε αδέσποτο ζώο συντροφιάς (σκύλος-γάτα) σ'οποιονδήποτε χώρο ζει το ζώο αυτό, για να σταματήσει επιτέλους ο εκφοβισμός και η τρομοκρατία του κάθε φιλόζωου.