• Σχόλιο του χρήστη 'Στράβων Αμασεύς' | 10 Φεβρουαρίου 2013, 01:42

    Εγώ θα έλεγα ότι η λύσις των προβλημάτων μας θα ήταν η υποχρεωτική στείρωσις και σήμανσις των πολιτικών και των μέχρι τρίτου βαθμού συγγενών των. Στείρωσις για να μπορέσει να λειτουργήσει η δημοκρατία της οποίας το βασικό της μειονέκτημα ήδη από την εποχή των Αλκμεωνιδών ήταν η οικογενειοκρατία. Το γεγονός δηλαδή ότι οι πολιτικοί δεν είναι στειρωμένοι είναι αντιδημοκρατικό. Τα παιδιά εξάλλου του πολιτικού είναι ο Ελληνικός λαός και όχι τα βιολογικά του τέκνα. Υποχρεωτική σήμανσις των πολιτικών για εθνικούς λόγους. Ο λαός πρέπει να γνωρίζει που βρίσκονται οι ηγέτες του αλλά και για λόγους ταυτοποιήσεως, καθώς σήμερα μπορεί να διαφύγει κάποιος αφήνοντας στο πόστο του κάποιον σωσία ή κάποιον κλώνο. Όταν τέλος ένας ή περισσότεροι ηγέτες (πολιτικά πρόσωπα) αποδεικνύονται επικίνδυνοι (λέγοντας ψεματα λ.χ. ή προδίδοντας τα εθνικά ιδανικά κλπ) για το κοινωνικό σύνολο, τότε θα πρέπει να θανατώνονται. ______________ Και τώρα για να σοβαρευτούμε, οι Έλληνες δεν είμαστε βάρβαροι. Απόφαση για την ζωή και τον θάνατο ζώων έχουν μόνον οι θεοί. Κανένας νόμος δεν μπορεί να κανονοποιήσει την ζωή και τον θάνατο, πολύ περισσότερο όταν το προς θανάτωσιν όν δεν μπορεί καν να υπερασπιστεί τον εαυτό του. Τέτοιες σκέψεις μόνόν βάρβαροι κάνουν και γνωρίζουμε ότι κάτι τέτοιοι νόμοι ισχύουν κυρίως στην Γερμανία η οποία προφανώς πέρα από ψυγεία και μίζες, εξάγει και δίκαιον. Αντιγράφετε τους Γερμανούς ή σας επιβάλλουν τους νόμους τους; Από πότε η αναπαραγωγή θηλαστικών είναι αποκλειστικό προνόμιο των επαγγελματιών; Τι την περάσατε την ζωή; Ιδιοκτησία σας; Ή νομίζει η ΝΤΠ ότι έχει γίνει θεός; Και τι τους περάσατε τους Έλληνες; Τίποτα ρομποτάκια που θα κάνουν ότι τους προστάξει ο σουλτάνος; Από αύριο θα έχουμε όλοι μια θηλύκια σκύλα και μάλιστα αστείρωτη. Εκτός εάν σας αρέσει να νομοθετείτε νόμους που δεν θα εφαρμοστούν ποτέ. Αν θέλετε έναν σωστό νόμο, ακυρώστε την υποχρεωτική σήμανση των ζώων γιατί η ζωή δεν ανήκει σε κανέναν. Δεν είναι υποχρεωμένος ο σκύλος να παρακολουθείται, και ναι, δικαιούται ακόμη και να το σκάσει από το σπίτι που τον φιλοξενεί. Με την τοποθέτηση εξάλλου μικροτσίπ σε έναν σκύλο, τσιπάρεται ουσαστικώς και το «αφεντικό» κάτι που δεν νομίζω να είναι νόμιμο. Αν πρέπει οπωσδήποτε να πουλήσετε τσιπάκια για να πιάσετε τον εμπορικό στόχο, σημάνετε τις μυίγες που είναι και περισσότερες. ________________ «6. Προτάσεις, σχόλια, υπερσύνδεσμοι ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο, τα οποία διατυπώνονται σε γλώσσα και με τρόπο υβριστικό, χυδαίο ή περιέχουν ή υποκινούν μισαλλοδοξία και διακρίσεις που βασίζονται σε φύλο, ηλικία, σεξουαλικό προσανατολισμό...» Αυτά γράφετε δίπλα στους όρους. Συνεπώς το: [... α) Το πέμπτο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 6, αντικαθίσταται και μετά από αυτό προστίθεται νέο εδάφιο ως εξής: «Όταν εκτρέφεται έστω και ένας θηλυκός σκύλος αναπαραγωγής ή σημειώνονται περισσότεροι από δύο τοκετοί ανά έτος σε θηλυκό σκύλο εκτροφής, απαιτείται υποχρεωτικά η έκδοση άδειας εκτροφής, αναπαραγωγής και εμπορίας ζώων συντροφιάς. Άδεια εκτροφής, αναπαραγωγής και εμπορίας ζώων συντροφιάς απαιτείται και για τους ερασιτέχνες εκτροφείς σκύλων ή γατών όταν συντρέχουν οι προϋποθέσεις του προηγούμενου εδαφίου.»...] είναι κατά παράβασιν των όρων που εσείς έχετε θέσει. Είναι σεξιστικό άρθρο αφού διαχωρίζει τα σκυλιά κατά φύλο - άλλα δικαιώματα έχει ο αρσενικός και άλλα ο θηλυκός - συνεπώς αντιτίθεται στον νόμο περί διακρίσεως των φύλων, διάκρισις που μπορεί μεν να μην αφορά απευθείας ανθρώπους, προβάλει όμως και στην περί ανθρώπων αντίληψιν αφού και εμείς όπως και οι σκύλοι, είμαστε θηλαστικά. Καλλιεργεί δηλαδή την αντίληψη ότι το θηλυκό είναι μόνον ένας αναπαραγωγικός μηχανισμός ενώ το αρσενικό έχει περισσότερα δικαιώματα στην ζωή. Δεν αναφέρεται δηλαδή σε ανθρώπους, αφορά όμως και τους ανθρώπους. Μην ξεχνάμε ότι σκυλίτσα μπορεί να έχει και ένα μικρό παιδί το οποίο δύναται να σχηματίσει αρνητική άποψη γενικώς για το γυναικείο φύλο.