• Σχόλιο του χρήστη 'Ανώνυμος' | 11 Φεβρουαρίου 2013, 14:53

    6)Η Πράξη παραχώρησης να είναι κ πράξη κατάτμησης δίνοντας νούμερο στο τεμάχιο για λιγότερη γραφειοκρατία κ αυτόματα να καταχωρείται στον ΟΠΕΚΕΠΕ Όπου δεν υπάρχει πρόσβαση στο νέο τεμάχιο με εγκεκριμένο δρόμο να μην παραχωρείτε εφόσον απαιτείται για τη χρήση που το θέλει ο ενδιαφερόμενος, μια κ μετά τη 31-12-2003 Ν.3010 ΑΡΘΡΟ 10 γήπεδα που δημιουργούνται με κατάτμηση απαιτείται ελάχιστο πρόσωπο 25μ σε κοινόχρηστο δρόμο κ βέβαια μετα το νόμο Μπιρπιλη για την αναγνώριση των εγκεκριμένων κοινόχρηστων δρόμων μήπως θα απαιτείται κ βεβαίωση της πολεοδομίας για να μην φτάνει στο τέλος μια παραχώρηση κ μετά πιέζουν για δημιουργία εγκεκριμένου δρόμου όπως γινόταν κ καταστρατηγούνταν κ η αντίστοιχη διάταξη του 3147/03? Σχετικά με το άρθρο 22 συμμετοχή εκπροσώπου του νομικού συμβούλιου του κράτους σε όλες τις περιπτώσεις όπως κ στα άρθρα 23 &24 και για νομική βοήθεια κ να μην καταστρατηγούνται μια κ κάποιος δεν μπορεί να καταγγείλει μια περίπτωση με ένσταση αλλά θα πρέπει να προσφύγει στο Δ. δικαστήρια . Δρόμοι που καταργούνται, οι δρόμοι σύμφωνα με τον ΑΚ είναι εκτός συναλλαγής επίσης δεν μπορεί να γίνεται μείωση κοινόχρηστων χώρων με αρνητικό ισοζύγιο για τους κοινόχρηστους όπως ισχύει για την εντός σχεδίου δόμηση. Οι δρόμοι που μετατοπίσθηκαν θα πρέπει π.χ οι αγροτικοί να επανέλθουν στη σωστή θέση με βάση τη διανομή για να μην είναι εις βάρος των κληρούχων κ αν πρόκειται για μεγαλύτερους ασφαλτοστρωμένους που δεν μπορούν να μετατοπισθούν στη σωστή θέση να αποζημιώνονται με τον κώδικα απαλλοτριώσεων. 10)Απαιτείται βεβαίωση αδόμητου για το άρθρο 23 ή απλά θα πρέπει να αναγράφεται στο παραχωρητήριο ότι μετά από αυτοψία δεν διαπιστώθηκε κτίσμα μια και απαιτείται για κάθε εμπράγματο δικαίωμα που δημιουργείται? Τέλος δεν αναφέρεται τίποτα για τις εκκρεμείς παραχωρήσεις των ΕΑ προ τις 22-3-12 σχετικά με τη σημείωση μεταβολής με απόφαση περιφερειάρχη ώστε να γίνει η κατάτμηση να δοθεί νέο νούμερο και να εκδοθεί κατόπιν τίτλος. Σε σχέση με τα τοπογραφικά θα πρέπει να ελεγχθεί να έχουν συν/νες και στο σύστημα hatt της διανομής και στο ΕΓΣΑ 87 μετρημένο και όχι από μετατροπή για αποφυγή σφαλμάτων (στροφή- μετατόπιση) και εμείς να κάνουμε τους ελέγχους με βάση τη διανομή, που ειναι με επιγιεις μετρήσεις στο έδαφος και ο ΟΠΕΚΕΠΕ με βάση τα στοιχεία του, που προέρχονται απο μετατροπη και μετατόπιση, με όποια σφάλματα φερει αυτο και ισως τους βοηθούσε σιγα σιγα να διορθώνεται κ η βάση τους.