• Σχόλιο του χρήστη 'Λευτέρης Κιοσές (ΙΕΛΚΑ)' | 24 Απριλίου 2017, 09:07

    Θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η παραπάνω διαδικασία χωρίς κάποιου τύπου σύστημα ηλεκτρονικής τιμολόγησης είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη. Στο λιανεμπόριο τροφίμων διακινούνται ετησίως αρκετά εκατομμύρια τιμολόγια με ένα μικρό ποσοστό από αυτά να είνια ηλεκτρονικά (περί το 25%, με το ποσοστό αυτό να είνια υψηλότερο στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ). Είναι ερώτημα αν οι τράπεζες έτοιμες να ανταποκριθούν σε αυτό τον όγκο εργασίας. Επίσης σε περιπτώσεις που γίνονται εκδόσεις πιστωτικών για ακυρώσεις ή επιστροφές ή σε περιπτώσεις λαθών δεν είναι σαφής πια διαδικασία θα πρέπει να ακολουθηθεί για να αποφευχθούν λανθασμένες κυρώσεις.