• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΖΩΟΦΙΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ' | 13 Ιουλίου 2020, 19:11

    Οι αιτιάσεις για διευκόλυνση της εκτροφής αναπαραγωγής και εμπορίας  στερούνται βάσης διότι παραμένουν σε ισχύς οι διατάξεις του άρθρου 6 του  4039/12   " Για τη χορήγηση άδειας εκτροφής, αναπαραγωγής και εμπορίας ζώων συντροφιάς πρέπει να τηρούνται οι κανόνες ευζωίας, οι κανόνες ασφάλειας, οι κανόνες παροχής κατάλληλης κτηνιατρικής αντίληψης των ζώων και οι διατάξεις του ν. 604/1977 και του π.δ. 463/1978..." ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 100 ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ Στο άρθρο 100 του προτεινόμενου  σχεδίου νόμου μνημονεύονται διοικητικές κυρώσεις που αφορούν την δραστηριότητα  εκτροφής αναπαραγωγής και εμπορίας ζώων συντροφιάς  άνευ σχετικής άδειας. Απαιτείται αναδιατύπωση διότι στο άρθρο 21 του Ν4039/12 προβλέπονται διοικητικές κυρώσεις  (πλην των ποινικών του αρθρου 20 του Ν4039/12) για παραβάσεις του άρθρου 6 του Ν4039/12  και αφορούν την εκτροφή αναπαραγωγή και εμπορία ζώων συντροφιάς. Σύμφωνα με το άρθρο 21 παράγραφος 1  του Ν4039/12 "Σε περίπτωση παράβασης των διατάξεων του παρόντος επιβάλλονται τα ακόλουθα πρόστιμα ....Τα ανωτέρω πρόστιμα αποτελούν έσοδο των δήμων στην περιφέρεια των οποίων διαπιστώνεται η παράβαση."   Επειδή τα πρόστιμα που επιβάλλονται για παραβάσεις του Ν4039/12, είναι ο ένας πυλώνας χρηματοδότησης των Δήμων για την διαχείριση των αδέσποτων ζώων , προτείνεται η αναδιατύπωση της  επίμαχης παραγράφου ώστε να είναι σε πλήρη συνάφεια με τις προβλέψεις του  άρθρου 21 παράγραφο 7 7. "  Τα έσοδα από τα πρόστιμα του παρόντος νόμου (Ν4039/12)  εγγράφονται με τρόπο διακριτό στον προϋπολογισμό του δήμου και διατίθενται αποκλειστικά για τη βελτίωση των δημοτικών καταφυγίων και κτηνιατρείων και για την αντιμετώπιση των δαπανών που προκύπτουν από την εφαρμογή του νόμου αυτού..."