• Σχόλιο του χρήστη 'Ισμήνη Σακελλαριάδη' | 2 Μαΐου 2011, 22:56

    Σαφώς το προτεινόμενο νέο πλαίσιο μπορεί να συμβάλει στην αντικειμενικότητα και τη διαφάνεια, και περιμένουμε και περισσότερα βήματα προς την ίδια κατεύθυνση. Αναφέρω ενδεικτικά: Η ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ σε θέματα μεταθέσεων και αποσπάσεων είναι σήμερα ευκολότερη από ποτέ (αν υπάρχει η βούληση) με τη χρήση του διαδικτύου. Οι διάφορες προκηρύξεις (π.χ. για μεταθέσεις σε σχολεία αυξημένων προσόντων) θα μπορούσαν να δημοσιεύονται στο διαδίκτυο, αφού έχει παρατηρηθεί ότι συχνά δεν φτάνουν στα σχολεία. ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗ Η ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΗ ΑΝ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ –ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΗ- ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΩΡΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. (Προτείνω: την ιστοσελίδα του υπουργείου ΚΑΙ την ιστοσελίδα της ΟΛΜΕ). Να υπάρξει μέριμνα και για τις συνεχείς ‘Ανακοινοποιήσεις στο ορθό’, που έχουν σαν αποτέλεσμα ενδιαφερόμενοι που θεωρούν ότι ενημερώθηκαν τελικά να μην έχουν ενημερωθεί για κενά που ανακοινώθηκαν με τις ανακοινοποιήσεις. Προτείνω οι ανακοινοποιήσεις να μην είναι νόμιμες, ή η ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων να μην ισχύει στην περίπτωση που έχει γίνει ανακοινοποίηση κενών θέσεων. Παρόμοια ρύθμιση θα μπορούσε να γίνει και για τις μεταθέσεις / αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ: οι κενές θέσεις να δημοσιεύονται στο διαδίκτυο από τα κατά τόπους Γραφεία / Διευθύνσεις κτλ. Το ίδιο να ισχύει και για τα λειτουργικά κενά, ΜΟΛΙΣ αυτά προκύπτουν. (Γιατί έχει παρατηρηθεί να τοποθετούνται αποσπασμένοι –ή να απορρίπτονται οι αιτήσεις απόσπασής τους λόγω έλλειψης κενών- και στη συνέχεια να προσλαμβάνονται αναπληρωτές ή να αποσπώνται νεοδιόριστοι σε κενά που διαπιστώθηκαν αργότερα (Οκτώβριο), είχαν όμως προκύψει από τον Μάϊο (π.χ. με τις αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ). Έχει επίσης διαπιστωθεί ότι συχνά υπάρχουν κενά που ποτέ δεν καλύπτονται γιατί ποτέ δεν ανακοινώνται (π.χ. στους κλάδους των Καλλιτεχνικών και της Μουσικής). Παρόμοια ρύθμιση, τέλος, μπορεί να γίνει και με τη δημοσίευση της μοριοδότησης των υποψηφίων για διάφορες θέσεις (μετάθεσης, απόσπασης κτλ.). Όσο για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων, αυτή δεν εξασφαλίζεται μόνο με την παρουσία μόνιμου προσωπικού αλλά και με την εξασφάλιση των συνθηκών που θα τους επιτρέψουν να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό (βλ. και σχόλιά μου στις άλλες ενότητες, και κυρίως στην ενότητα 3).