• Σχόλιο του χρήστη 'elsa' | 25 Ιουνίου 2011, 12:43

    Ο καθορισμός των επαγγελμάτων και ειδικοτήτων όχι μόνο δεν μπορεί να είναι αποκλειστική ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, αλλά και πέραν της απολύτως απαραίτητης συνεργασίας με τα άλλα υπουργεία, πρέπει να αποτελεί και προϊόν διαβούλευσης των κοινωνικών εταίρων (μαθητών, γονέων, εκπαιδευτικών, επιστημόνων παιδαγωγών, εργοδοτών και επαγγελματιών) και οπωσδήποτε η διαδικασία που θα ακολουθηθεί πρέπει να διασφαλίζει την ανατροφοδοσία πληροφοριών σχετικά με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας. Ήδη στην παρούσα διαβούλευση θα ήταν καλό να αναφέρεται κάπου ο ήδη ισχύον κατάλογος των 22 τεχνικών ειδικοτήτων που είναι ενεργές στη χώρα μας (ίσως βέβαια αυτό αποτελεί επόμενο βήμα).